Čežnja


Sve više i više ljudi veruju da treba nekome da se svide, da neko čezne za njima, da ih voli, samo zato što su - ono što jesu. Mislim, ja razumem logiku iza ovoga - Neću da se pretvaram u nekog ko ja nisam. Međutim, ja ovde ne mislim na autentičnost. Mislim na stvaranje ili upropašćavanje prave ljudske konekcije.

Mnogo ljudi imaju pogrešno uverenje da treba što pre da izblebeću sve o sebi i tako se svide drugoj osobi. Oni pričaju o svemu što im se sviđa i ne sviđa želeći da budu što otvoreniji i što konkretniji u tuđoj glavi. Oni ne ostavljaju ni malo prostora za maštu ili fantaziju. Onda, kada se muškarac ili devojka za koje su zainteresovani ohladi, oni su zbunjeni i žale se svima.

Ljudi su postali otvoreniji i očigledniji ne zato što to smatraju visoko moralnim činom, već iz egocentričnosti i lenjosti. Najlakše je biti ono što jesi i blebetati o tome. Upravo u nedostatku bilo kakvog truda se krije i nedostatak zainteresovanosti te devojke ili tog momka. Ona početna zainteresovanost uvek misteriozno odleti ka drugom "cvetu", i ti ljudi ostaju zbunjeni jer ne vide razlog tome.

E pa reći ću vam razlog:

Duboko ste uvereni u to da vaše rečenice i dela treba prirodno da uzburkaju tuđe emocije prema vama (pročitajte članak Greške koje prave i iskusniji ). Ali drugi ljudi to ne vide. Oni ne vide vašu percepciju prema vama, već svoju.

U njenoj percepciji je ključ momci. Ako devojke mogu da vas pročitaju kao knjigu na prvu loptu, ako pokažete previše vaših želja, namera i potreba na prvu loptu - Imaće rastuće nepoštovanje, pa čak i netrpeljivost prema vama. Na kraju, izgubiće i bilo koje interesovanje prema vama.

Ključ je da mora da se malo "ohladite". Nosite sa sobom stav da možete bez drugih (ili bez nje specifično). Ovo signalizira da se vi smatrate vrednim tuđeg poštovanja. To naravno diže vašu vrednost (u njenim očima). Dodajte na ovo i dozu vaše uzdržanosti i dvosmislenosti (mogućnosti da vaša ličnost ima još misterioznih dimenzija). Nikada ne budite skroz očigledni sa vašim namerama i principima. Dajte im prostora da pretpostavljaju ko ste vi u stvari i šta vi želite. Ostavite misteriju nakon svoje pojave.

Kada je udica zabodena, na ovo iznad morate dodati i fizičku odsutnost. Ko kaže da dižem nekom zainteresovanost ako sam mu 24/7 na 5 cm od face? Nisam dostupan. Radim. Nek prođe dan - ili nedelja bez mene. Razumete? Stvorićete vakum u njima, dok će njihova mašta da se popunjava sa vama sve više i više. Kada vas nema - Želeće vas više, a ne manje!

Što je naša mašta aktivnija, veće zadovoljstvo možemo izvući iz nje. Ovo isto važi i za maštu dotične osobe.

Mi smo ljudi, i ovo je ljudska priroda. Nije manipulacija. Ovako se rađa prava, duboka i dogoročna zaljubljenost. Ako mi ne verujete, slobodno radite suprotno i nemojte biti zbunjeni što se devojke ili momci hlade od vas posle 30 minuta do mesec dana.

Upravo ste pročitali ono pravo "Udaranje na čežnju" bez onih negativnih taktika sa negativnim rezultatima. Ovo je naravno samo jedna stvar od mnogih, ali nikako mala i naivna. Naprotiv - ovo je esencijalno za rast nečije emocije prema nama.

Na vašoj sam strani.

Mnogo detaljnije u mojim knjigama Ključ i Dijamantsko jezgro.

Pročitajte i:
Izazov
Žene su kao mačke
Konkurencija
Devojka se ne pokuplja već zavodi
Udica

54 коментара :

  1. Анониман25.11.18. 20:31

    Cao care, svaka cast na sajtu , imam pitanje ...bio sam na nekoj zurci i tu sam upoznao nekolike devojke(one su drugarice njih 4,5) i sa ovom jednom sam bas dugo komunicirao, ona se smejala, salili se, medjutim i njega drugarica se ukljucivala u razgovor ali ja njoj nisam previse paznje posvetio jer mi se svidela ova sto sam pricao sa njom. Nakon zurke otisli smo na after u drugi lokal, bilo je nas nekoliko drugova i njih 5 za drugi sto..nakon nekog vremena smo ih pozvali (tj. moj drug koji ih poznaje od ranije) da nam se prikljuce i posto je vilo visecih stolica svi smo sedeli,a ja sam ovu drugu devojku koja mi se nije svidela zvao da sedne pored mene, cisto iz obzira mada svi su odmah poceli da nas povezuju, itd...da mi govore da je zovem da izadjemo koliko je sutra, cak i ova STO MI SE SVIDELA je rekla kao ako me interesuje da njoj kazem da mi pomogne da se spojimo, medjutim vidio sam da je to samo maska bila ..ja sam rekao kao polako, videcu.. i nisam je uopste zvao nikako..niti sam ih gledao 6 meseci od te noci ali se pratimo na instagram...sad me interesuje da li imam pravo da ne pozovem devojku koja mi se ne svidja dovoljno iako sam ispao dzentlmen, plasim se sta su pomislile, mozda misle da sam gay ? Kako sam postupio? Samo me plasi da ne ispadnem pi*ka , izvini na izrazu u njihovim ocima ili gay

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad ne znas kome se svidjas sve dok ne potrazis broj telefona i to u kontekstu zvanja na sastanak. I to je samo prvi test (ali dosta rasciscava situaciju). Sve sto si napisao meni nije od znacaja jer ljudi generalno dobro glume i nikad ne mogu da kazem 100% joj se svidjas. To mogu kasnije da kazem kada prodje neke stvari. Kako pristupiti, kada pristupiti, sta uraditi kada dobijes broj, na sastanku, posle sastanka... Sve imas u knjigama zajedno sa objasnjenjem zasto.

      Избриши
    2. Анониман26.11.18. 14:35

      Da, ali nisam ispao pi*ka mislim razumes me na sta mislim jer su svi mislili da cu da je pozovem i ona verovatno, vidio sam to kad sam joj trazio instagram ona mi je uzela telefon i sama sebe nasla, znaci to mi je bilo bas upecatljivo..a ja nista nisam uradio mislim nece pomisliti da sam gay ili pizda...mislim ona sada ima momka ali ta situacija me nekako ''jede''

      Избриши
    3. Анониман26.11.18. 18:09

      Volio bih kad bi mi odgovorio molim te... Nisam ispao kukavica?

      Избриши
  2. Svaka čast za članak Spartanac. Znam da mnoge devojke igraju igru toplo - hladno sa momcima tj. "Udaranje na čežnju". Verujem da mnogi momci takođe ovo rade, jer misle da to funkcioniše. Takođe hteo bih da te pitam pošto si u knjizi "Ključ" rekao kako treba izbegavati dopisivanje kao i profile na društvenim mrežama (fejsbuk i instagram). Danas je većini devojaka ne pojmivo da nemaš fejs, instagram ili oba, a takođe mnoga dopisivanja počinju preko njih. Kako ja sada nekoj devojci da objasnim kako ne volim dopisivanje + nemam društvene mreže? Kapiram ja da trebam da joj uzmem broj, i da možemo da se dopisujemo preko vibera ili whats app-a, ali opet bi me većina gledala kao neko tele.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Igraju, ali mnoge pogresno. To su one koje ukljucuju ljubomoru. To daje prividne rezultate samo kod nekih tipova momaka i to kratkorocno. Onu nesigurnost koju stvore tada nikada nece uspeti da operu i posle ce placati cenu turbulencijama u eventualnoj vezi.
      Sto se tice drustvenih mreza, ne moras ti nikom nista da objasnjavas. Ako nesto pita, obrni to na humor i to je to. Zainteresovana devojka ce ti dati broj tacka. Nema dopisivanja. Broj sluzi samo za zakazivanje sastanka.

      Избриши
  3. Анониман26.11.18. 15:28

    Svaka cast Spartanac.. Skidam kapu za ovaj clanak :)
    Brajan

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман27.11.18. 22:11

    Spartanac u knjizi "Ključ" si rekao da je jedini naš adut izazov, a takođe si rekao da žene ne znaju da reaguju na izazov. To mi je nekako kontradiktorno, ako me razumeš. Nemoj ništa pogrešno da me shvatiš, ali kako sada neka devojka može da reaguje na mene koji sam izazov, a to je jedino moje oružje kada ona ne zna/nema pojma da reaguje na izazov?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa nije kontradiktorno. Sto mora da one znaju na sta pozitivno reaguju? Iskreno, ni ja ne znam u potpunosti na sta pozitivno reagujem, sto ne znaci da to nije tacno. Prati knjigu sa poverenjem i videces i sam rezultate.

      Избриши
  5. Анониман29.11.18. 13:31

    Spartanac kako da nazovemo to sto neko ide od nas, nije tu, izbjegava nas, onaj osjecaj kad 'trcimo' za nekim u vezi a nije zasluan/a? Sto ljudi tripuju da ih vole al to nije ljubav, sta je to? Nikako da skapiram koja je to emocija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Podseca te na neki jak ocev ili majcin uticaj iz detinjstva. To je manifestacija zaljubljenosti. Ko kaze da je zaljubljenost stvar razuma?

      Избриши
  6. Анониман30.11.18. 05:33

    Spartanac zanima me da li bi tebi bilo sumnjivo kada bi te pitala drugarica da ti sredi njenu drugaricu za vezu? Mislim u smislu sumnjivo to da možda hoće da te testira da vidi šta ćeš odgovoriti, i da njoj posle prenese ili da se možda stvarno sviđaš njenoj drugarici pa onda ova proverava preko nje. Meni se jednom desila ova situacija pa me zanima tvoje mišljenje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Po meni nije test vec bukvalno znacenje (u najvecem broju slucajeva).

      Избриши
    2. Анониман20.3.19. 11:14

      I ja sam skoro bio u toj situaciji. Pomislio sam da me testira pa sam rekao da me to ne zanima. Jesam li pogrijesio ?

      Избриши
    3. Postoji odredjeni slucajevi kada je mozda test. Ali tek to razmatrajte ako pokazuje i ostalim znacima da je zaljubljena u vas.

      Избриши
  7. Анониман30.11.18. 13:17

    Spartanac pisao si vec o intuiciji i kako se ponasam prema osobama prema kojima nemas romanticni interes(koleginica, sestra od prijatelja) Mene interesuje ovo sestra od prijatelja , znam da je jedna zaljubljena u mene da li je to zato sto sam joj izazov i da li je moguce da ona izgubi interes za mene ako sam joj i dalje tezak za osvajanje i ako me ne gleda cesto kao u proslosti?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zasto tebe toliko interesuje da li ce neko izgubiti interes a nisi zainteresovan?

      Избриши
    2. Анониман30.11.18. 18:14

      Interesuje me jer jesam ali ne bih jos nista reagovao, makar jos jedan vremenski period pa me plasi hoce li izgubiti zainteresovanost? Pozz

      Избриши
    3. Nikad ne znas koliko je ko zainteresovan za tebe sve dok ne pitas za broj telefona u smislu zvanja na sastanak. Tek tada se otvaraju neke karte. Ako si zainteresovan, idi ka tome da potrazis broj. To ce ti resiti sve dileme.

      Избриши
  8. Анониман1.12.18. 05:16

    Pozdrav Spartanac.
    U "Ključu" si rekao kako naš stomak odreaguje na svaku njenu laž ili polu - istinu i da je to loš znak.
    Takođe u "Dijamantskom Jezgru" ima jedno pogavlje gde si malo opširnije pisao kako je stomak naš anđeo čuvar, i da uvek treba da slušamo stomak.
    Ja sam imao neki čudan osećaj u stomaku kada mi je drugarica rekla da me vodi na piće da me časti.
    Nekako sam imao osećaj da to nije bio pravi razlog zašto je htela da idemo na piće nego da je u pitanju njena drugarica koju ja takođe poznajem.
    Nekako sam ubeđen da je tako bilo i da je to u pitanju. Mnogo puta sam razmišljao o tome i mislio da se tripujem. Kada sam nekom od drugara rekao za ovo i taj osećaj u stomaku, oni su pomslili da su leptirići, ali to nije bio takav osećaj.
    Jako me interesuje šta ti imaš da kažeš na ovo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidi da li je to stvarno u pitanju i treniraj svoj radar generalno. Veruj mu takodje u kljucnim trenucima.

      Избриши
  9. Анониман2.12.18. 03:28

    Pozdrav za ljudinu Spartanca.
    Kupio sam obe tvoje knjige i prezadovoljan sam. Glavni razlog zašto sam kupio knjige nije bio da me je neka devojka povredila, prevarila, zbunila nego iz prostog razloga, jer nikad se ne zna kada neka može da naleti koja će možda pokušati nešto sa mnom pa da budem spreman na sve.
    Kada sam pročitao "Ključ" bio sam iznenađen koliko se naša razmišljanja poklapaju u većini slučajeva.
    Takođe dosta toga sam naučio što mi je promenilo način razmišljanja.
    Sada pucam od samopouzdanja, jer imam osećaj da ne može ni jedna da me pređe.
    Pre nego što sam pročitao knjige uvek sam bio na oprezu i probirljiv kako bi neki moji drugovi rekli. Mene sada zanima jedna stvar. Pošto si ovde na blogu napisao članak da su one te koje biraju, a takođe si to napisao u "Ključu", da li mi možemo da budemo ti koji biramo ukoliko smatramo za sebe da smo kvalitetan dečko/muškarac?
    Nekako po meni to nije fer da sam ja sada osuđen na milost neke tamo devojke ukoliko ona mene odabre, a ja se tu ispada ništa ne pitam.
    Kao što sam već rekao ja sam uvek probirljiv po pitanju devojaka, tako je bilo u prošlosti, a i sada. Mnogi me drugovi napadaju zbog toga, a ja ne želim da se zalećem, i smatram da imam pravo na izbor kao i svi drugi. Jednostavno me slabo koja impresionira. Možda je problem u meni.
    Mnogo me interesuje tvoje mišljenje u vezi ovoga.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман3.12.18. 15:27

      "Sada pucam od samopouzdanja, jer imam osećaj da ne može ni jedna da me pređe." Ja sam se skoro svaki put opekao kad sam imao takav stav, ne samo sa devojkama nego u raznim zivotnim situacijama. Mnogo je dobar taj osecaj kad ti je samopouzdanje neograniceno, ali bas tada postanes neoprezan i pocinjes da pravis greske. Posle par gresaka pocne sumnja da ti se uvlaci u kosti i ode sve do djavola. Treba da bildujes svoje samopouzdanje na osnovu realnih stvari (licni uspesi, licni kvaliteti, iskustvo, samospoznaja...), jer ce ti tada samopouzdanje biti jako kao stena i nesalomivo, a ne ogromno i krhko kao staklo. Ovo je tezi nacin i zahteva strpljenje i rad na sebi.

      Избриши
    2. Hvala na komplimentima. Stavicu ovo u utiske. Biramo oboje i u tome je balans - tako bi trebalo da bude.

      Избриши
  10. Анониман3.12.18. 00:09

    Spartanac jel kasno da se pocne i uci sa 30 godina?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad nije kasno. Muskozenski odnosi traju do kraja zivota.

      Избриши
    2. Анониман5.12.18. 14:40

      nije kasno druže, ja sam se opekao sa ,,nesudjenom'' ženom u svojoj 40-toj godini jer sam mislio da sve znam,pratim ovaj blok i imam obe knjige koje su mi otvorile oči i sada polako ali sigurno radim na sebi!ako želiš pozitivnu promenu nikada nije kasno pa makar svoju pravu ljubav kako spartanac kaže našao i u staračkom domu hehe!

      Избриши
  11. Анониман3.12.18. 15:21

    Spartanac, koja je po tebi prevelika razlika u godinama izmedju muskarca i zene u vezi? Pod pretpostavkom da su oboje stariji od 23 godine. Ja recimo smatram da je razlika veca od 10 godina prevelika. Da li sam u pravu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Godine mi nisu faktor ako je ona dovoljno zrela. Mada, ako imas drugacije misljenje, ja to postujem.

      Избриши
    2. Анониман5.12.18. 14:43

      ako je zrela i ako te voli može biti kolika hoćeš razlika!,rdcimo u mene se zaljubila jedna devojka u firmi u kojoj radim koja ima 19 a ja imam 43 godine.naravno nisam želeo ništa sa njom ali ako se volite onda samo napred!

      Избриши
  12. Анониман3.12.18. 16:36

    Dugo pratim tvoj rad Spartanac i imam tvoje knjige vise od dve godine. Imam osecaj da opasno zapostavljas seks i seksualnost, a to je osnova MZ osnosa. Nekoliko puta mi se desilo da lepo pridjem devojci, daje dobre signale, izazovem pozitivna osecanja kod nje, ali imam osecaj da me ona ne gleda kao na nekoga sa kim bi htela da ima seks. Kad citam tvoj blog, ponekad imam osecaj kao da opisujes musko-zenske odnose izmedju kaludjera i kaludjerice. No hard feelings, ali zaista mislim da potcenjujes jedan ogroman i bitan element u MZ odnosima. U cemu je glavna razlika izmedju drugarstva i veze? Pa u seksu naravno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, ne verujem da imas moje knjige, ali odgovoricu ti u svakom slucaju. Prvo, koncentrises se na seks, a ja sam rekao da se ne koncentrisete na to vec na vase ponasanje i njene reakcije na vase ponasanje. Cilj je upoznati. Takodje govorim o tome da treba ona doci ka tebi. Ona je ta koja odlucuje kada ce to da se desi i ti neces da je ubedis da ce se desiti ranije veruj mi. Ako mislis da mozes, sumnjam u tvoje iskustvo. Ja hocu da ona to odluci iz zaljubljenosti a ne iz drugih razloga i to i savetujem momcima. Da li si kaludjer ili momak njenih snova i alfa muzjak zavisi od njene zaljubljenosti, a ja sam za to specijalizovan. Zasto razmisljas o seksu kada prilazis devojci? Mislis da one to ne vide? Odmah aktiviras njeni odbambeni mehanizam eto to radis. Devojke treba da mastaju o seksu sa tobom pre nego sto ga zapravo imaju, a ne da ti nju ubedjujes da je pametno da ima seks sa tobom sto pre.
      Glavna stvar je da ona tebe smatra vrednim za bilo sta. Takodje, za mene i moje spartance je bitno i da mi nju smatramo vrednom. Da je samo seks ono sto ja trazim ja bi ciljao na glupe, siromasne, usamljene, gladne paznje, gladne bile cega... Sve one koje imaju vakum koji (brzo) mogu da popunim. Mislis da ne znam sta je seks sto pre? Znam, ali to nije moj cilj i ne zelim da bude vas jer cete dugorocno biti nesrecni i prazni. Ne glavi se na prvom nivou MZ odnosa (onom zivotinjskom) vec kreni dalje ako hoces da budes pravi Spartanac.

      Избриши
  13. Анониман4.12.18. 20:02

    Ne znam zasto se reklamira vezivanje kad svakako kad god se udje u vezu rakisne se, to je dosadno, realno ne znam da se ponasam u vezi ali mislim da je vecini isto

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da nije vezivanja, ti ne bi ni postojao. To vezivanje daje svrhu, osecaj ispunjenosti i zadovoljstva. Ko zna, mozda i jednu zdravu porodicnu uniju. Dosadno je meriti svoj uspeh po broju osvojenih zena. Procitaj clanke kao sto su Igra gladi, Kombinacija, Potrebna nam je samo jedna...

      Избриши
    2. Анониман10.3.22. 21:02

      A zasto mislis da je dosadno meriti uspeh po broju osvojenih zena???

      Избриши
    3. Realno, Sta imasod brojeba kada sedis sam za sankom? Jedna prava vredi vise nego svi brojevi na kub.. Brojevi nisu ni za nokat na malom prstu kada imas pravu.. Ta jedna, daje smisao zivotu..

      Избриши
  14. Анониман8.12.18. 02:59

    Spartanac mozes li da nam preporucis neki dobar parfem?

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман9.12.18. 14:08

    Posle koliko sastanaka bi ona trebala prva nama da se javi? Trenutno izlazim sa jednom devojkom i vec peti sastanak samo ja cimam. Koliko god ona odavala dobre signale, meni je postalo glupo da samo ja zovem jer imam osecaj kao da je teram na nesto sto ona nece.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jel koristis knjigu Kljuc?

      Избриши
    2. Анониман9.12.18. 22:58

      Ne. Skoro sam nabasao na tvoj sajt, tako da trenutno skupljam pare da narucim obe knjige.

      Избриши
    3. Prestani da zoves i vidi sta ce se desiti. Naruci knjige - Tu su ti sve potrebne informacije i objasnjenja.

      Избриши
    4. Анониман11.12.18. 23:10

      Pa dobro, to mi je jasno da treba tako da reagujem. Ali posle koliko sastanaka bi jedna zainteresovana devojka trebala nas prva da pozove, da znam za ubuduce?

      Избриши
  16. Анониман10.12.18. 16:53

    A mi koji nemamo drugarice? :D

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман21.12.18. 19:19

    Kako se spojiti preko instagram poruka sa nepoznatom devojkom..ne znam je uzivo ali mi se svidela preko instagrama pa sam mislio da joj posaljem poruku da izadjemo na pice kako da joj kazem?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sta god da napises situacija je ista. Nije se samo tebi svidela vec mnogima i mnogi joj salju poruke. Ako imas prednost u odnosu na njih, npr 50 hiljada pratilaca, e onda ce instagram komunikacija raditi. Ovako, moras bas da ubodes njen ukus da te razmotri. Pitaj o nekoj lokaciji gde je bila na slikama... Ne nadaj se previse.

      Избриши
  18. Анониман22.12.18. 13:11

    Spartanac, koji je najbolji način da je "provališ" (koleginica sa posla npr.) da li je samo super ljubazna osoba ili želi nešto više sa tobom? Koji misliš da su to signali? Dobro, znamo za malo duži pogled, dodir, smijanje tvojim forama, ali u procjeni me ometa što je generalno krajnje pozitivan tip.

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман11.3.19. 16:23

    Milose, imam knjige skoro dvije godine i trudim se da ispratim svako slovo. Skoro mi je jedna cura rekla da "imam ono nesto".
    Znam da to kazu maksimalno zaljubljene cure jer mi je prije nekoliko godina to rekla jedna cura za svog momka. Sad sam ja dobio taj kompliment.
    Je li to proizvod izazova, tj sto sam tezak za osvajanje ili je nesto drugo u pitanju ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je proizvod tvog rada na sebi. Nisi isti i to je cinjenica. Samo napred. Ali znaj da je to proces do kraja.

      Избриши
  20. Анониман28.4.22. 18:59

    A sta ako je devojka maksimalno zaljubljena u nas, a mi je ignorisemo tj ne zelimo da joj se posvetimo, a ona nas juri kobstantno? Da li pati i oseca bol iako nismo bili zajedno?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne oseca bol, ali zeli da se spojite. I ne nije maksimalno zaljubljena ako niste zajedno. Po meni, maksimalna zaljubljenost mora imati i fizicku komponentu da bi bila realna. Moze da lici na max zaljubljenost, ali to je zaljubljenost obavijena fantazijom. Npr, ako uradis ili kazes nesto sto rusi tu fantaziju moze naglo da se ohladi dok kod prave max zaljubljenosti ne moze.

      Избриши
  21. Анониман27.6.23. 16:22

    Imam pitanje,10 meseci sam bijo u vezi sa devojkom,starija je od mene
    Par godina.Ona je muvala mene i nisam hteo da budem sa njom,ali
    Ona je bila uporna i uspela ke da me "slomi".Išla je na kartu kako želi
    da mi pomogne,da prekinem sa pićem,da se posvetim lečenju
    jedne autoimune bolesti,kako će me podržavati u svemu,da je njena
    misija da me okrene na pravu stranu.
    Kad mi jecto rekla,proradila mi je intuicija da bežim od toga svega,jer sam se
    nastupao takvih priča i znao sam da tu nešto ne štima.
    Ipak ona je bila uverljiva i ja sam pristao na vezu.
    Kad smo otpočeli vezu,posle nedelju dana bila je potpuno suprotno
    od onog što je pričala i kako se ponašala.
    Da skratim priču, ipak je prvih par meseci bilo donekle uredu,ali
    posle nove godine (tačnije 7 meseci) video sam da je kraj blizu,sve manje
    smo se viđali,svega 10 puta za 3 meseca,.
    A sex nismo imali gotovo 5 meseci.Kad bi joj skrenuo pažnju da nešto nije uredu,da sam uapostavljen i da neobrijan pažnju na mene,ona bi rekla kako je dve uredi.
    To je tako trajalo 3 meseca dok više nisam mogao da izdržim.
    Imao sam devojku a kao da je nemam u bukvalnom smislu.
    Odlučio sam da raskinem,sa namerom da se trgne i sedne samnom i razgovara.
    Raskinuo sam preko poruke,žalim zbog toga,ali mislim da bi bilo još gore
    da smo se videli i raskinuli.
    Kad smo se videli posle nedelju dana,rekla je da ćemo razgovarsti kad
    za to dođe vreme i kad bude spremna.Ali isto tako bila je vidno radpolozena
    I srećna. Shvatio sam da je prepustila meni da raskinem da se ona ne bi osećala krivom.
    Kad sam zahtevao razgovor,odgovor bi uvek bio isti.
    Sad je već prošlo 4 meseca od raskida,viđam je svakodnevno,bilo je tu i svađa i neprijatni situacija.
    Ona uglavnom insistira na drugarstvo,ali meni se to iskreno gadi.
    Ne mogu biti drug sa nekim sa kim sam delio postelju i vodio ljubav.
    Posle svega mi je rekla,da mi je na samom početku stavila do znanja da smo samo drugari odmah posle raskida,znači da je kontradiktorna.
    Ja sve što sam hteo je razgovor,nebitno kakav bi bijo ishod,da li bi ostali zajedno ili ne.
    Ona iz nekog razloga odbija razgovor,Konkretno mislim da je ne bi razotkrio u njenim namerama,kao što već jesam kad sam raskida.
    Ja sam želeo da se pomirim sa njom je sam je zavoleo I bijo sam u znaju u najtežim trenutcima, tačnije stavio sam joj do znanja u svemu da mi je istinski stalo.
    Ona se sad ponaša kao da ništa nije bilo,tako reći poriče da je nešto bilo među nama.
    Još da dodam,ona je insistirala da krijemo vezu navodno da niko ne mora da zna
    sa kim je ona.
    Kakvo je tvoje mišljenje o svemu ovome,meni su osećanja pomešano,a razum ni sam neshvata o čemu je konkretno reč.
    Ja uvek insistiram na dijalogu i iskrenosti.I ne bi se ljutio da mi se istina kaže u lice.

    ОдговориИзбриши