Neustrašiv


Koliko puta vas je strah zaustavio u nečemu? Znate, ona gorčina u stomaku?

Ajmo od početka.


U doba pećinskog čoveka strah je bio opravdan. Štitio je ljude od predatora i davao dodatnu količinu energije, bilo za beg, ili za borbu. Tada se razvila jedna posebna vrsta straha - strah od samoće. Zamislite da ste sami u pećini i da postoje realno velike šanse da vas poseti tigar, medved, hijena, zmija i ostale ne baš prijatne životinje. Tada su ljudi postali socijalna stvorenja jer, kao grupa su mogli da se izbore sa ovim problemom. Ono što je ostalo od tada je taj strah.

Jedna definicija samopouzdanja je raditi stvari iako osećamo strah. Ja sad mogu da vam kažem da je taj strah samo iluzija i neprijatelj iznutra, ali morate da shvatite to sami. Na početku ćete osećati veliki strah kada prilazite i počinjete interakciju sa ženskim polom. Osećaćete strah pred prvi sastanak, na prvom sastanku, od smanjenja njene zaljubljenosti, od posledica vaših grešaka... Oni dublji strahovi su; da li ćete ikada naći vašu pravu i da li ćete biti sami.

Strah daje vašem napretku veliki otpor. Tera vas da ne napuštate status kvo, dok vi ne shvatate da je status kvo najopasniji. Zašto? Pa zato što ne postoji. Ljudi su ili na uzlaznoj, ili silaznoj putanji.

Prirodno je da osećamo strah. Prirodno je da želimo da nas ljudi prihvate i da želimo da se uklopimo u društvene norme. Međutim, ispod ovoga je veliki strah. Strah od različitosti od drugih i kakvo će oni mišljenje da imaju o nama.

Neustrašivi su prevazišli ovaj strah. Oni su vremenom shvatili da je ono šta misle o sebi mnogo bitnije. Oni se ne plaše promene. Oni se ne plaše da se pogledaju u ogledalo i duboko razmisle o svom životu. Ne plaše se da rade stvari koje niko drugi ne radi.

Pošto ovde važi zakon da, kad prevaziđemo nešto negativno, dobijamo nešto pozitivno. Tako neustrašivi dobijaju osobine kao što su nezavisnost, strpljenje, ekstremno samopouzdanje itd.

Pitajte sebe da li Spartanci nisu smeli da idu u borbu. Da li se Napoleon plašio kada je napadao Italijane preko Alpa ili je rekao "Nema Alpa za Napoleonovu vojsku"? Kažite to sebi svaki put kad osetite parališući strah - Nema Alpa za Napoleonovu vojsku.

Neustrašiv nema neprijatelja "unutra". Kada nemate nepirijatelja unutra, oni spolja su izgubili ili će eventualno izgubiti.

Osetićete mnogo straha pre nego što postanete neustrašiv. Vašem mozgu je potrebno iskustvo da shvati da taj strah nema realno opravdanje. Zato morate da izađete napolje i da se suočite sa strahovima. Morate da prođete određeni broj prilazaka, sastanaka i ostalih interakcija sa ženskim polom. Ali pre toga, učite odavde bez straha od promene vašeg mišljenja, jer i taj strah nema opravdanja.

Ključ života i ljubavi je biti neustrašiv. Nećete verovati koliku količinu (njenog) poštovanja će vam doneti neustrašiv stav prema životu.

Zapamtite momci, znanje, plus iskustvo, plus odluka da prevaziđemo naš strah, jednako je biti nezaustavljiv - Bukvalno!

Na vašoj sam strani.

Ovaj članak je privju Dijamantskog jezgra.

44 коментара :

  1. Анониман19.10.14. 10:04

    spartanac iamm problem,rekao sam "drugarici" da i se svidja,poznajem je svega 3,4 meseca ni toliko ,od pocetka sam znao da mi se svidja,dosla je sijajna prilika da joj to i pokazem,pokazao sam ,medjutim bila je malo zatecena,ali ne i skroz,prvo je rekla da je malo iznenadjena,posle da me gleda kao najboljeg druga sto je nemoguce premalo se znamo da bih posatao najbolji drug,a posle tokom daljeg dijaloga kada sam reako dobro shvatio sam da nemam nikakve sanse kod tebe rekla je to si ti rekao a ne ja,posle odredjenog vremena opet u dijalogu,dobro pored tolkih udvaraca sta ja mogu?a ona kao cuj ga,pa nemam udvarace ,ipak mislim da je malo zagrejana za mene,sta ti mislis?>

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ni malo. Sledeca. Kardinalna greska sto otkrivas emocije. Njene emocije su bitne (kojih nema u romanticnom smislu), a ne tvoje.

      Избриши
  2. Puno sreće u pisanju nove knjige. Očekujemo da ćeš ispuniti rok. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.10.14. 15:02

    Kvalitetan i ogromnog vremena vredan tekst. Neki ljudi gube godine da bi shvatili ovo. Cak i meni koja sam samopouzdana, me je necemu poducio ovaj tekst; da nemam strah od promene svog misljenja. Jer me generalno koci, ta produzena sigurnost odn. samopouzdanje, drugim recima: istrajnost.
    Zelim ti jako puno srece i zadovoljstva u pisanju nove knjige, i na prvom mestu: istrajnosti - jer verujem u tebe. :) Samo napred.
    Pozdrav,
    Gordana

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман24.10.14. 18:45

    Koje su to glavne muske osobine?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pronadji ih na sajtu. Taman ces usput da procitas mnogo toga korisnog.

      Избриши
  5. Анониман27.10.14. 18:58

    Spartanac, ovo pitanje nije vezano za ovaj clanak koji si napisao, ali zanima me jedna stvar, dakle, pitam neku devojku za broj, a ona mi kaze da ima decka, sta ja njoj da kazem na to? Kako da se pravim lud i da budem u fazonu da nisam imao neke ljubavne namere? (iako su moje namere da budem sa njom, mozda jednog dana ako raskine sa tim deckom da pokusam)..Konkretno primer: ja je pitam za broj telefona, ona kaze imam decka, i ja joj na to kazem ma daj pogresno si me shvatila, hocu da budemo prijatelji...e sad, daj ti nekako specificnije mi objasni sta da joj odgovorim, necu sigurno ovako da joj kazem kao gore `hocu da budemo prijatelji` :) pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман27.10.14. 18:59

      Nego nekako da je pecnem sa nekom forom tvojom :)

      Избриши
    2. Pa sta iako misli da si imao namere. Pa imao si namere covece i ne treba da se stidis toga. Budi ponosan na to sto si priso i pitao, a ne kao ostali muskarci koji nemaju hrabrosti nizasta. Ako je opste poznato da ima decka - Zaboravi je. Zauzeta je i kraj.
      A ako pitas neku devojku za broj, a ona ti kaze da ima decka, kazi da je on srecan covek i to je to. Sledeca.
      Sta se lepite za jednu momci? Pedeset odsto ljudi su devojke, molim vas. Budite fluidniji.

      Избриши
  6. Анониман3.11.14. 22:00

    Spartanac, mozes li mi reci nekih fora za prilazak u skoli (srednja skola), kako prici, sta reci, o kojim temema da pricam, (danas sam video neku devojku na hodniku i nisam znao kako da joj pridjem, probao sam da smislim nesto duhovito ali mi je poceo cas nisam imao vremena). Da li treba prilaziti ako ne daje nikakve signale? Da li treba uopste prilaziti u skoli na hodniku?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kazi joj "Cao". Vidi kako ce da reaguje. Nista ne pocinje dok joj se ne svidis to je najbitnije. Nek vas upozna neki zajednicki prijatelj, to je jos jedan nacin.

      Избриши
  7. Одговори
    1. Анониман17.11.14. 10:01

      Aleksandra :)

      Избриши
    2. Zaveo te neki moj Spartanac pa si zahvalna ili imas neko konkretnije pitanje?

      Избриши
    3. Анониман14.12.14. 16:59

      Ne :) Zanima me samo ko si, tekstovi nisu loši. Zašto ne želiš da otkriješ svoj identitet?

      Избриши
  8. Анониман14.12.14. 16:56

    Ne :) Zanima me samo ko si, tekstovi nisu loši. Zašto ne želiš da otkriješ svoj identitet?

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман29.12.14. 22:41

    SPARTANAC PROCITAO SAM TVOJ KOMENTAR KARDINALNA GRESKA,ZANIMAJU TE NJENE EMOCIJE NE TVOJE,KAKO OTKRITI NJENE EMOCIJE A DA SVOJE NE ISKAZES?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo si me pitao trecinu svega sto sam ikada napisao u zivotu. Ona treba da ih otkriva delima, energijom, recima... Tvoje emocije nemoj nikad da verbalizujes.

      Избриши
  10. Retko kad komentarišem bilo šta na sajtovima,blogovima...Ali na ovakve stvari čovek zaista teško može da ostane ravnodušan. Sa tako malo teksta a tako puno istine i suštine života.
    Svaka čast.

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман25.10.16. 01:57

    Spartanac druze,razmisljam da ti posaljem moju situaciju na mail ovih dana, jer mislim da bi bilo dobro da ti detaljno opisem a za komentar bi bilo duugacko. Moze ? Pozz pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A kako odgovoriti devojci na pitanje da li ti se svidjam....ili da li me volis.....i sl

      Избриши
    2. Prvo, moram ti reci da mi se ne svidjaju ta pitanja od zrele zenske osobe. Ja licno mislim da ona tacno zna koliko mi simpatije ili emocija imam prema njoj tako da je pitanje besmisleno. Pokazuje mi nezrelost ili nesigurnost.
      Kazi joj da je bolje pitanje "Zasto ti se svidjam?" ili "Zasto me volis?" i onda kada te to pita, ti reci istinu.

      Избриши
  12. Анониман1.3.17. 02:21

    Imam da kazem specificnu situaciju sa jednom devojkom pa mora opsirno..a prvo hocu o sebi da kazem da je okolina uvek za mene govorila da sam
    smeker,dobro se oblacim,bolje od proseka,imam svoj stil i cist sam,nisam visok al izgledam nek bude 9,lep sam,skladno sam gradjen i sira ramena,
    i mogu da kazem da imam manire, fin sam prilicno, ali mogu da kazem da sam skoro neosvojiv, mozda cak i previse,jako tesko da me neka devojka osvoji i bas zapadne za oko.Znam jako puno ljudi,sto se kaze ceo grad,bio sam sa 15ak devojaka ali nista ozbiljno nikad nisam bio u vezi da se kaze bas to je bila veza,i mogao sam bar sa jos duplo biti da sam hteo u nekom periodu,
    mada sam bio zaljubljen u par njih sa kojima nisam bio ali sam ih poznavao bar iz vidjena iz grada i doziveo sam
    vrhunce emotivnih stanja,i nisam
    neke zaljubljive prirode,jako tesko da mi se bas neka devojka dopadne,cak sam nekad i pasivan bio sto se tice devojaka jer su me zanimale neke druge stvari,imam 24 god,sportske sam prirode,trenirao sam vise sportova, i vise borilackih vestina.
    i smem da kazem da imam jako neka vredna i ozbiljna znanja i svesno kazem da sam jako retka vrsta coveka,i imam jako visoke vrednosti i kriterijume,i jako sam dubokouman lik,svestan sam sebe samo nekad to zaboravim,
    da ne budem arogantan ali tako je, i nemam veliki ego,malo sam lenj i treba mi vise discipline,imam jaku intuiciju,i duhovit sam,nekad mogu bas da lupam stvari,jos ako se prica razveze sa nekom devojkom onda je moja znaci bas vrtim reci ,
    sve levo-desno odgovore mogu da ispaljujem, pomalo arogantno, ali mora malo da se probije led,ne mogu odmah,
    bas kao neki fazoni u tvojem stilu u postovima,mogu da budem jako neozbiljan i jako ozbiljan,mnogim devojkama tako zapadnem za oci na prvi pogled,ali ja necu da budem sa bilo kojom itd,
    inace jako sam strpljiv lik,mozda i previse,cesto mi se tako na ulici nasmeju kad me vide u prolazu zapadnem im za oko,
    i smem da kazem zasigurno da je vise devojaka gubilo glavu zamnom,birac sam ;)..tacno mislim da sam taj tip izmedju tog dobrog i pomalo bezobraznog ako treba,ako bi bas trebalo mogao bih da budem bas bezobrazan,nikako ne volim da mi neko naredjuje ali nisam agresivan,i da,
    mnogo mi se podudara misljenje sa Tvojim postovima Spartanac,i mislim da znam vec tvoj odgovor.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Opisao si mi situaciju, ali ja ne znam koje je tvoje konkretno pitanje.

      Избриши
  13. Анониман3.3.17. 16:52

    Upoznao sam tu devojku pre godinu dana za NG,ima 21 sad puni..i tu meni jakoo intuacija proradila,alarm u celom telu,i ja je startujem..u glavu mi dodju misli istog trena kad smo se sreli da je ista kao ja, da je isti horoskopski znak,i da ovo nece biti lako,ali u sebi sam se nasmejao i prihvatio izaov..itd..I ISPOSTAVI se da sam sve pogodio to,sve te misli sto su mi same dosle u glavu kad sam je video,potvrdile se..da skratim mi se vidimo posle 5 meseci..taman kad ona ide u Ameriku na 5 meseci da radi...dala mi je broj,poslala ga u poruci preko aplikacije..na sastanku 100 pozitivnih signala, govor tela itd..ja tu napravim par gresaka dodirnem je, i ona mene iza ledja vrh prsta itd..ja joj dam neku lizalicu na rastanku i kazem jel sam ti obecaao posle NG da cu ti dati itd ,njoj knedlica u grlu,uzdahnula duboko,i presrecna ..itd dao sam joj jer me je ispostovala sto se tice nekih stvari i da je nagradim jer mislim da je u neku ruku i zasluzila itd..ali pre toga ona davno jos meni kaze da ima nekog sa kim se vidja, ali nije joj zvanicno decko..i to je izgleda kocilo,i koci,rekao bih da je visokog morala,ali lozila se na mene itd da ne detaljisem,na kraju se videli..sve pozitivni signali,ali kao iz postova,DELUJE Rezervisano,ali upravo je govor tela odaje..i rekla mi je da joj napisem za bombonu ja sam rekao da znam da je rekal da se vidimo kad dodje iz amerike,pa nek se javi kad stigne pa ce cuti,ima vremena..i prodje tu puno vremena,nije se javila kad je dosla,vise od pola god mi se sretnemo sad nedavno,tako ona meni jednu poruku da se vidimo iskulira, ja joj kazem posle nedelju dana da cu je nazvati,ona kaze da joj napisem u poruci i ja tu iskuliram..i posle mesec dana se sretnemo,opet ja hvatam njen pogled(kao i prvih par puta)ide sa nekim likom kog sam video na slici sa njoj jos pre nego sto smo se mi videli, i skapiram da je verovatno to taj,ta neka sema njena,sa kim se vidja..i ja joj posaljem neku poruku posle nedelju dana nakon toga, ona iskulira,a videla me je da sam je video sa njim..okrenula se zamnom telom,gledala me u oci ukrupnjeno itd..e sada posle sastanka je rekal da joj napisem za tu bombonu a ja sam joj rekao da ima vremena, kad se vrati iz amerike da se javi pa ce saznati,posto znam da je rekla sama da se vidimo kad dodje..e sad stvar je u tome, sto mi se dedsilo 1000 slucajnosti sa njom,znaci da se najezis od nekih stvari,
    jaka mentalna konekcija,velika hemija,podudarnosti velike, i na nekim poljima u zivotu itd a to SVE sam predosetio i jednostavno ZNAO da ce tako biti kad smo se sreli prvi put,kroz pogled kao da sam procitao celu osobu,znaci..i ona je mislila da mene zna, a ja sam mislio da ja nju znam,a nisamo se znali..imam od pocetka jako neobican osecaj u vezi nje..ZNAM u dubini sebe da susret sa njom nije moguce da je slucajan,jer ima puno jako faktora koje nmg sve nabrajati..u medjuvremenu dok je bila u americi,jedna od slucajnosti,u sred noci,startuje me jedna devojka na sred ulice, za koju sam imao osecaj da zna nekog koga ja znam,i ispostavi se njena drugarica iz razreda,i tako jos par situacija..sad ce joj rodjendan, i pitanje je,DA li da joj u poruci sad za rodj posaljem da sam joj dao jer me je ispostovala i da je to bio moj nacin da odrzim rec i da je ispostujem i da joj vidim reakciju,da ciljam na POSTOVANJE i hocu da je optuzim da kao da mi je stvarno bacila magiju jer me salecu situacije koje imaju veze sa njom,drugarica njena(samim tim izazov) ali necu detaljno, jer smo se i zezali nesto u vezi toga,na sastanku je cek bio i momenat, da mislim da sam krenuo da je poljubim ne bi se bunila..nisam ni ja raskrstio u vezi nje,ali jako tesko reci sledeca zbog unutrasnjeg osecaja, i tih slucajnosti,koji su van teorije verovatnoce,to samo glup covek moze ignorisati..ja to njoj nisam rekao ali sam je jos davno pitao jel veruje u slucajnosti i rekla je da ne veruje itd.. ima necega to je neosporivo,ali ima izgleda i tog nekog sa kim se vidja ali nista ozbiljno..Bila je zainteresovana a sad nzm,ali je izgleda i imala tog nekog tad a i sad.

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман3.3.17. 16:53

    Jeste da izgleda ima nekog sa kim se vidja, ali ovo je jednom u milion da se ovako sve ispodudara i neke stvari poklope sa nekom osobom uopste.Znam da je poslednju poruku iskulirala, ali ima jako puno faktora,i uspostavili smo neki dublji kontakt,ja sam njoj bas ciljao na um.
    Znaci PITANJE, da li da joj posaljem za rodjendan u vezi bombone(jeste mali poklon ali ima veze sa razvojem situacije dok se nismo videli),ili da je iskuliram, jer joj to nisam napisao a rekla mi je da joj napisem jos davno,pa sad i da je OPTUZIM kroz humor u poruci to za drugaricu, jel to OK? Pa da joj napisem ,ispostovala si me, tako sam i ja tebe sa tom bombonom, i ako si pametnica shvatices..ne mogu sad skroz kroz humor sve,mora da shvati, pa ako shvati, na NJOJ je.I po dosta faktora,mnogo sam analizirao sve,mislim da je ona Prava,ako ne prava,blizu nje je.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zasto joj odmah nisi potrazio broj kada si je upoznao? Zasto joj dajes poklone? Ti tu osobu ne poznajes. Zasto pokusavas da je kupis lizalicama? Sto se njene zainteresovanosti tice, moram ti reci da ova devojka nije zainteresovana za tebe. Cist dokaz je taj da ti je rekla bez pitanja da se vidja sa drugim muskarcem. Jos cistiji dokaz su njeni miskovani signali i njeno nekonstantno ponasanje.
      Moras ranije da prepoznajes nezainteresovane devojke, a ne ovako da se zaljubis u njih. Bila bi masivna razlika da si imao knjigu pre godinu dana. Sada, resenje je da zaboravis ovu devojku jer ce boleti ako nastavis i konacno shvatis njeno NE. Da se ovo ne ponovi i da znas sta da radis kada dodju ovakve situacije, naruci moje knjige i ja ti garantujem uspeh. Moras da se razlikujes od ostalih da bi prolazio bolje od ostalih.

      Избриши
  15. Анониман7.3.17. 14:48

    Spartanac,

    Napisao si da NIKAD ne verbalizujemo emocije. U 99% sluačejeva kapiram o čemu pričaš ali mi ođe malo djeluje teže izvodljivo, možeš li dati koji primjer kako da se ponašamo u situacijama kada želimo da pohvalimo ljepšu polovinu ili da iskažemo našu ljubav (izuzev djelima, ali ipak i njih trebaju da prate neke riječi)?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa lepo sam napisao u Kljucu da ona u svakom trenutku podsvesno/svesno zna koliko emocija gajis prema njoj. Verbalizacija gubi svrhu, a ja smatram i da je anti-izazov. Umesto toga, reci joj kompliment. Ako se zabavljate godinu dana reci i tezak kompliment koji mislis naravno. Zapamti, u njenoj glavi se NJENE emocije racunaju, a ne tvoje.

      Избриши
  16. Анониман8.3.17. 11:14

    aha, jasno.
    Hvala.

    ОдговориИзбриши
  17. Анониман20.12.18. 23:32

    Kako stalno biti hrabar u ocima devojaka? Jer citam cesto da pisu na drustveni mmrezama kao lep je ali je picka itd znaci ispadaju kukavice u njihovim ocima, moze li se to spreciti i kako?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozda su samo izfrustrirane zato sto ih taj lep nece. Uglavnom, stvori jasnu sliku o sebi i onome sto zelis i one ce to osetiti i postovati. To nece promeniti neciju nezainteresovanost, ali ce onu zainteresovanu dodatno zaintrigirati i dokazati da ima nesto u tebi.

      Избриши
    2. Ja cenim da one misle pod tim "pička" kada im se taj neki lep dečko sviđa, ali on možda ne napravi prvi korak da im priđe da se upoznaju ili kao što je Spartanac rekao da ih taj lep dečko neće.

      Избриши
  18. Анониман21.12.18. 23:44

    Imao sam situaciju da muvam devojku i da joj trazim broj telefona a ona mi kaze da je nadjem na instagram,znaci li to da nije zainteresovana? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Broj telefona je privatnija informacija sto znaci da ti ne pomaze. Kada ne pomaze - u 99 % slucajeva nije zainteresovana. Za 1% nemoj ni da se trudis.

      Избриши
  19. Ja imam par pitanja za Spartanca:

    - Po kom osnovu dovodis praistorijsko osecanje straha kod ljudi (o kom, inace, nista ne znamo iz prve ruke vec su to samo spekulacije) u vezu sa savremenim iskustvom i pogledom na strah?
    - Kako mozes ljudima dati savete i kategoricke odgovore na osnovu onoga sto ti oni kazu u komentaru bez ikakvog tvog licnog dubljeg upustanja u situaciju (da ne govorimo o tome da ono sto ljudi napisu u komentaru je najcesce samo njihov dojam o odnosu, a ne stvarni izgled tog odnosa?
    - Na osnovu cega izvlacis generalizujuce zakljucke o musko-zenskim odnosima?
    - Na osnovu cega smatras da tvoja iskustva sa zenama i tvoje ucenje na "greskama" u odnosu sa njima moze biti primenljivo na druge ljude sa sasvim drugacijom kulturnom, obrazovnom, klasnom, socijalnom i psiholoskom pozadinom?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pitanja nisu losa iako primecujem par zuba u njima. To je ok. Bar pitas, i ne donosis zakljucak da sam ja samoproklamovani guru koji zeli da prevari ljude za novac.
      Pre nego sto ti odgovorim na pitanja, evo pasusa iz vikipedije sta je to istrazivacko novinarstvo (posto se stavljas u tu poziciju sada pa da cisto vidis sta je to).
      Istraživačko novinarstvo je novinarstvo koje odlikuje nastojanje novinara da što temeljitije i potpunije obrade neku vijest, odnosno uz vijest vezane ličnosti, događaje ili teme. Onda, Istraživački novinar je spreman danima, nedeljama, mesecima i nekada i godinama proučavati i istraživati predmet svog rada. Onda, Istraživanje uključuje proučavanje dokumenata, INTERVJUISANJE osoba (sto ti sad radis), snimanje fotografija i audio-zapisa i sl.
      Znaci, procitaj BAR sve moje blogove pre nego sto postavis ovakva pitanja. Pogotovo ako pitanja imaju zub i u pokusaju su da me diskredituju.

      1) Da li znas da postoji cela nauka o ovome i da su radjena desetine hiljada istrazivanja i knjiga u vezi zivota u svakom dobu covecanstva? Njih pitaj odakle im informacije. Istrazi i sam odakle te informacije. Ja verujem da su tacne na osnovu dokaza I zato sto su LOGICNE.

      2) Nisu sva pitanja ista. Za neka mi treba upustanje u situaciju, za neka ne. Za ova gde mi nije potrebno dodatno informacija mogu da dam odgovor jer vidim da je prekrseno jedno (ili vise) osnovno sistemsko pravilo u MZ odnosima. Imam dovoljno znanja iskustva da donesem zakljucak i to ljudi prepoznaju. Inace mi ne bi postavljali pitanja. Ako mi treba vise informacija ili ako treba njima mnogo opsirni odgovor, navodim na razgovor ili moje knjige.

      3) Svaka nauka ima generalizacije i specificnosti pa i ova. Na primer mogu slobodno da kazem da devojke pomazu kad im se svidjas. A ti slobodno ne veruj iz bilo kog razloga i izadji napolje da ti "lupaju samare". Iznenadjujuce mnogo ima univerzalnih stvari kada su u pitanju MZ odnosi kada su mentalno zdravi ljudi u pitanju. Takodje mogu slobodno reci da sam zivot posvetio ovome. Kada posvetis necemo toliko vremena jednostavno vidis stvari.

      4) Nije samo to. Da si bar malo temeljnije citao sta pisem znao bi i da je takodje i odrastanje sa prirodnim talentom, ispitivanje zena specijalnim pitanjema (na primer "Pricaj mi o momku u kog si se najvise zaljubila?", izlazak na teren i kreiranje faktora 30 (i za to nisi procitao verovatno), radionica sa razvedenim ljudima, ko zna koliko procitanih knjiga na temu ljudske prirode... Nismo mi Srbi "Nebeski narod". Ljudska priroda sece sve to sto si naveo. Zdrava zaljubljena zena se isto ponasa bilo Mongolka, Grkinja, Kubanka... Bilo koje vere... Bilo koje pozadine... Samo pod predpostavkom da je mentalno zdrava.

      I za kraj, ovo radim 10 godina. Nije mi stalo do slave (Nema mog imena nigde), do para (Postoje MNOOOOGOOO laksi nacini da se zaradi od ovog. Ako mislis da je pisanje knjige lako, samo pokusaj...). Borim se da bespotrebna patnja muskaraca nestane i da spojim dobre muskarce i dobre zene i da to traje.

      Избриши
  20. Анониман10.6.22. 19:54

    Pozdrav za sve Spartance!

    Naleteh na tvoj blog sasvim slucajno i iskreno zapanjen sam kolicinom brutalne/surove iskrenosti koju posedujes.Kod pitanja drugih clanova odgovor i sam znam :),ali kada sam ja u pitanju dolazim do sukoba svoje intuicije i inteligencije :(
    Eh da sam naleteo ranije na ovaj blog...Bilo kako bilo,u vecini slucajeva postupam po tvojim savetima mada toga nisam bio ni svestan koliko su krucijalni za mz odnose,ali u jednoj situaciji sam prosto zbunjen.
    Nisam mlad toliko ( 34god ),stavise imam brak iza sebe,lizao rane godinu dana,bacio se u teretanu itd itd....i pojavi se jedna devojka koja me prosto izuje iz cipela,stavom,ponasenjem,manje vise izgledom i sve to preraste u jednu vezu koja se naglo zavrsi posle mesec dana.Razlog je taj da ona nije spremna za nesto ozbiljnije (ali pravi razlog je njen strah od odbacivanja,cak ide i kod psihologa zbog toga jer je jako propatila u proslosti)
    Videli smo se posle raskida,popricali,kaze da joj se svidjam,lepo joj je pored mene ali ceka da joj se rese ta neka pitanja u glavi.
    Moja intuicija mi govori da joj posvetim paznje i dam vremena,a inteligencija da bezim glavom bez obzira..
    Inace otkrio sam joj svoja osecanja nazalost...
    Moze mali savet kao osobe koja gleda na stvar iz druge perspektive?
    Izvini na malo duzoj poruci jbg. nastavi sa radom,svima nam je to potrebno !!!

    Upravo narucujem tvoju knjigu Kljuc,pa ako mi se svidi uzimam i DJ ;)
    Srdacan pozdrav,buduci Spartanac !!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kada procitas Kljuc videces koliko je masivna greska otkrivanje osecanja. Ona ne brine o tvojim osecanjima, samo o svojim. Na njenim treba da radis glavnim muskim osobinama. Pricanje o buducnosti je anti izazov. Ona tebe treba da juri za nesto ozbiljno, a ne obrnuto.

      Избриши