Opšta pitanja i odgovori

Nix

Spartanac, mozda zvuci kao da pitanje nema veze sa ovom temom, ali zapravo je jako usko povezano sa njom… Naime, zanima me kako da smanjim svoj ego(koji je inace ogroman, posebno kad su devojke u pitanju)? Na prvih nekoliko sastanaka sa devojkom sve je ok(ponasam se i razgovaram normalno), da bi posle moj ego poceo da kulminira. Taj isti ego me cesto sprecava da pridjem devojci, jer sam u fazonu “pa necu ja njoj da prilazim, nek ona pridje meni” i to me bas ubija u pojam, a ne mogu nista protiv toga… Jednostavno takav sam. Imam dosta smisla za humor, ali cesto i kroz taj humor moj ego kaze nesto sto moze da iznervira moju drugaricu ili devojku sa kojom se vidjam. Doduse drugarice oproste, jer se sa njima duze znam… dok je sa devojkama malo teze. Dalje, taj ego me cini prilicno neemotivnim i neempaticnim(ustvari cini da izgledam tako kroz razgovor, a zapravo sam u dusi jako emotivan samo sto je mom egu sramota da to iskaze). Tako da ukratko, ego me unistava, ne da mi slobodu, tj. ne da mom id-u da malo dominira(osim kad malo popijem). Cak sam jedva uspeo da se “spustim” i da pitam nekog za savet, a ni to ne bih smeo uzivo. Dakle, Spartanac sta predlazes?


Odgovor:

Nix, odmah cu ti reci da nemas problem sa egom trenutno jer si uvideo istinu u mojim postovima i potrazio savet. Ljudi sa napumpanim egom kazu sebi “Ko je bre ovaj Spartanac? Sta on misli da je? Nece meni niko pricati o zenama.”
Ti imas problem sa samokontrolom. To je jedna od glavnih muskih osobina i na testu je u vezi. Ako dobijes jedinicu iz tog predmeta (kao i iz ostalih kao sto su samopouzdanje i izazov) letis iz skole. Nema popravnog!
Pod samokontrolom mislim na
-disciplinu (ispratiti moj savet do kraja i uvek)
-strpljenje (taj ko trci, trci direktno u odbacivanje)
-kontrolu izgovorenih reci (Sa ljudima si diplomata i nista te ne dotice (bar spolja). Sa devojkom sve sto izadje iz tvojih usta treba biti lako i zabavno. Bez teskih tema, bez ogovaranja, bez vredjanja. Ako joj ne dize zainteresovanost-zasto bi izaslo iz usta?)
-ljubomora = 0 (njen nivo zaljubljenosti ti je osiguranje, imas opciju ne biti ljubomoran ili NIKAD to ne pokazati. Ne mesaj ovo sa postovanjem. Kada ti devojka flertuje sa nekim to je nelojalnost i tesko nepostovanje (oba podjednako dobri razlozi za raskid)
Kljuc je uciti iz gresaka i ne ponavljati ih. Samo lako i zabavno (nema ispravljanja krivih Drina). Razumes? Radi ono sto kazem i to ces postati TI.
Ako imas los humor, promeni ga. Onda, prici devojci je nas deo posla. Drustvo nalaze da smo mi agresori u pocetku tako da, ne mozes menjati to. Ne dozivljavaj ih licno.


Bitni

Spartanac brate treba mi tvoj savet u vezi citanja knjiga Davida DeAngela, Mystera, Stylea, Carlosa Xumu, Mr L. Rx.-a ?? cuo sam da u njihovim delima ima dosta o muvanju i o musko-zenskim odnosima… pa sta ti mislis o tome?


Odgovor:

Bitni, mislim da imaju neke dobre savete i predloge i neke lose. Njima je sveti gral Sex sa devojkom sto pre. Meni je sveti gral razumevanje zena i prepoznavanje i zadrzavanje kvalitetne devojke. Ono dobro od njih sam pokupio, lose cenzurisao. (Sex se desi kad ONA zeli a ne kad TI zelis tako da…zurba vs strpljenje – Sta ti kaze logika?)
Kada su pisali te knjige, izbegavali su losi deo realnosti, zato sto los deo realnosti se ne prodaje mnogo. Pretpostavimo da je sve tacno sto pisu (a nije). Njihov uspeh je kratkorocan. Njihov cilj je osvajanje, a ne ZADRZAVANJE devojke. Osvajali smo ja, ti, Pera, Zika mnogo pre njih i po meni to nije teska stvar vec vise prirodna stvar (hemija iliti privlacnost). Trik je zadrzati. Oni o tome ne pricaju.
Na kraju krajeva, ne preporucujem ni jednu knjigu od PUA zajednice. Rekao bih ti da ih procitas kad bi znao isto koliko i ja i time bi mogao da izfiltriras. Znas sta? Tad ne bi ni hteo jer bi mogao sam da napises knjigu. ;)



Mikula kaže...

Od skoro sam brucoš pa me interesuje da li imaš neki savet kako da se ponašam na fakultetu. Šta bi ti radio i kako bi se ponašao da si sada brucoš? Interesuje me i u odnosima sa devojkama i generalno sa svima. Radi se o fakultetu sa podjednakim brojem devojaka i momaka, možda malo više muškaraca. Ima u "48 zakona moći" jedan zakon koji kaže da ne treba da se pridružujemo ni jednoj grupi već da budemo svoji jer čim se pridružimo jednoj grupi ostalima nećemo biti interesantni, tako nekako, da ne tražim u knjizi šta tačno piše. Da li misliš da bi ovo moglo da važi i za fakultet?


Spartanac kaže...

Na fakultetu vlada medjuljudski odnos sa akcentom na licni interes. Za razliku od (pravim) prijateljstava gde je medjuljudski odnos baziran na emociji posvecenosti i odanosti. To je u redu! Pomagaces ljudima i ljudi ce pomagati tebi i ta razmena je prava kolegijalnost. Tebi je cilj tamo da zavrsis fakultet sto se kvalifikuje kao interes. Ako odaberes jednu grupu za druzenje i drzis se samo sa njima, to su vec emocije. Drzi se svojih interesa i pomazi drugima kad mozes, iako oni tebi ne mogu da pomognu u tom trenutku. Druzi se sa svima, ali se posveti samo sebi. Slobodno menjaj radne grupe, uci i razgovaraj sa razlicitim ljudima, trazi pomoc, daj pomoc, trazi ljude sa talentima koje ti ne posedujes kako bi te gurali napred (npr ako si lenj, provodi vreme sa izuzetno vrednim ljudima). Da sam na tvom mestu, ne bih se romanticno interesovao za kolegenice (posebno ne za one iz moje grupe) vec za njihove drugarice, cimerke, sestre... Ako nastupi raskid (a sanse su da hoce), moja reputacija ce biti netaknuta. Dosadjuj asistentima. Znaj informacije koje niko drugi ne zna i tako pravi situacije da ljudi budu zavisni od tebe mnogo vise nego ti od njih. Posle, kada oni tebi trebaju, bice mnogo lakse da im potrazis pomoc ako ti vec "duguju" par usluga.
Ovaj medjuljudski odnos ti mozda deluje nepopularno, ali sam ja na fakultetu imao najkvalitetnije poslovne odnose sa drugim ljudima. Vladalo je postovanje i razumevanje. Izuzetno retko se desavalo da neko nekog ogovara, ili da mu pakosti ili sabotira. Ljudi su pomagali jedni drugima i svi smo znali da svako gleda svoj interes. To je bio odnos razmene interesa i vrlo je zdrav iako ti mozda deluje nezdravo i nemoralno. Izbegavaj samo zle, podle, vrlo lenje i prevrtljive osobe. Zapamti, nisi tamo da trazis srodne duse niti prave prijatelje - tamo si da zavrsis to sto si poceo.


Anonimno kaže...

Spartanac napisao si u nekom od tekstova kad smo na sastanku sa devojkom da se ne hvalimo, e mene sad zbunjuje u tekstu nauka o humoru nacelo da se pretvorimo u nagradu, ja sam to pokusavao u glavi da smislim ali sve ispada kao da se hvalim. Mozes li malo da mi pomognes oko toga da to bolje razumem. Nije mi jasno kako da upotrebim ovo nacelo a da se ne hvalim?


Spartanac kaže...

Postoji velika razlika izmedju humora i hvaljenja. Nemoj da mesas to. Hvaljenje je kad trazis divljenje od nekog na pogresan nacin. A ono pretvaranje sebe u nagradu je u smislu humora (samim tim i samopouzdanja), a ne stvarnosti. Clanak je "Nauka humora" zar ne? Ako ne mozes da napravis razliku trenutno, napravices kasnije.


Anonimno kaže...

Zanima me, da li postoji jos neka "udica" sem humora? Introvertniji sam i nemam smisao za humor.


Spartanac kaže...

Postoji, ali je to sve u kombinaciji sa humorom. Nemas sanse bez humora, jer ce naici neki duhovit i oduvace te. Ali imam dobre vesti. Mnogi misle da je biti duhovit kao biti komicar na bini. To nije tacno. Ne moras non stop da zasmejavas. Dovoljno je par puta u toku veceri da je nasmejes i steci ce utisak da si duhovit. Bitnije je da ne lupas gluposti, odnosno da eliminises ono negativno sto ispoljavas. To sto si introvertan nema veze. Jel imas knjigu? Kako ti je bilo kada si prvi put seo preko puta kompjutera? Bilo je malo cudno i zastrasujuce, zar ne? To je zato sto nista nisi znao o kompjuterima. Isto je tako i sa zenama. Ako ne znas nista o njima, svaka interakcija ce ti biti zastrasujuca. Zato ti je potrebna knjiga. Odrazice se na tvoju komunikaciju sa njima. Razumes?


Атињанин је рекао...

"Жена је у срећи раскалашна, колико је у несрећи велика. Никад не би требало потпуно усрећити жену, која је свагда дете или дивљак, јер хоће да се преједе и препије, и да поразбија сама своје играчке. Зато жене најгорих људи нису браколомнице, и често пролазе под добре. Али жене лепих људи, богатих, радосних, и срећних, напортив, јуре за максимумом и немају друго у глави него радост и вратоломије. (...) Има и код најзаљубљеније жене једно место у души, које хоће да се свети оном којег воли: једна мрачна клица неверства и злоће коју ни самој себи не би умела ни смела да призна. Човек заљубљен одмах мисли како своју срећу да подели, а жена мисли како да своју срећу удвостручи. Жени није довољно да добије највише од човекове среће, него да што више отме од човекове слободе. Јер јој је сношљивија њена беда него човекова слобода, пошто је човекова слобода, одиста, извор свих жениних неправда и несрећа."
Јован Дучић, одломци из књиге "Благо цара Радована"
Колико има истине у овоме и да ли је Дучић био мизоген?
Молим за Спартанчево мишљење.


Spartanac је рекао...

Naravno da nije bio mizogin (onaj koji mrzi zene). Naprotiv. Voleo je zene. On ovde govori o popunjavanju praznine moci u vezama i to je realnost. Ako nemas kontrolu nad sobom, zena ce preuzeti kontrolu nad tobom jer neko mora popuniti tu praznincu. Cak i dobre devojke postaju dominantne i zvocaju ako je njihov nivo zaljubljenosti nizak jer njihov muskarac ne ume da kaze ne i nije pasivno postavio crtu u periodu sastancenja. Ova njegova interpretacija je end gejm veza i nije proucavao koren ovoga kao sto sam ja jer se nije posvetio. Ipak je on bio prvenstveno diplomata. Postoji mogucnost da je bio okruzen nevernim zenama pa mu je to bio magnet za generalizaciju. Pisao sam u Kljucu o slobodi i koliko mi muskarci cenimo taj aspekt. Ne u smislu juriti za svakom kratkom suknjom vec slobodu volje. Napisao sam da samo mi mozemo prepustiti nasu slobodu u vezi. Niko drugi je ne moze oduzeti. Takodje sam pisao o muskarcevoj maksimaloj zaljubljenosti i kako to utice na nas.


Анониман је рекао...

Pisao si da je uvek u zivotu vazno ispostovati realnost, sta to konkretno znaci i daj primer zasto ljudi ne postuju realnost.


Spartanac је рекао...

Ako su te ostavile vecina tvojih bivsih devojaka, a ti si zbunjen jer mislis da to nisi zasluzio, ti onda ne postujes realnost. Sve su zene lude je nepostovanje realnosti. Mozda bih trebao da promenim nesto kod sebe jer sam ja jedino zajednicko tim situacijama - to je postovanje realnosti.


Атињанин је рекао...

Како тумачиш могућност брака између хришћанина и муслиманке? Мислиш ли да је то изводљиво? Да преформулишем: у Кључу пише да Кључ игнорише разлике међу културама, али реалност говори да постоје неке разлике које су непремостиве - рецимо Јемен и Немачка (и брак између истих). Да ли би саветовао Србину да жени Хрватицу или Албанку? Само питам.


Spartanac је рекао...

Nekim momcima ce to biti prepreka dok nekima nece. Moras da znas sa cime mozes da zivis jer postoje razliciti obicaji itd. Mada u smislu zaljubljenosti, ako je maksimalna sa njene strane, promenice veru zbog tebe.


Анониман је рекао...

Zanima me zasto kod velikog procenta devojaka prolaz imaju opasni tipovi?Bar je tako u mom okruzenju.Znam na stotine primera,devojke koje su obrazovane,pametne,imaju dosta dobrih osobina,neke su cak i religiozne,ali se na emotivnom polju zakucaju u tipa iz stila 90-ih,utoka za pas,namrstena faca,hektolitri alkohola,izraz lica,sta me gledas,hm.Iks primera,evo bas danas saznajem da se jedna moja poznanica upecala na jednog takvog tipa,a devojka je bas fina,mirna,obrazovana,bez skandala.Pa uhvati me bes bre,toliko perspektivnih momaka,studenata,sportista,posvecenih zdravom stilu zivota,nije u vezi,a momci su za primer u celom kraju.Sta je to sto te devojke pokrece da ucine takav korak?Da li je to dublji socioloski,psiholoski problem modernog drustva,jer takvi slucajevi postaju pravilo,ne izuzetak.Vidimo statistiku,moderna porodica je u krizi,sve veci broj razvoda,nasilja u porodici,ostavljene dece.Ne bih da se stekne utisak da samo osudjujem devojke,ne,generalno muskarci su u vecoj krizi identiteta,samo se pitam zasto ce vam sutra muz nasilnik i nesagledivi niz paklenih posledica u braku.Spartanac brate,tvoj stav.Hvala.


Spartanac је рекао...

Pa izazov. Neka su forma izazova, a one zele izazov. Dobri momci nisu izazov. Nisu ni neutralni vec ANTI izazov. Zato tako i prolaze. Pre ce odabrati maco muskarca nego dosadnog dobrog momka, kakve god kvalitete on imao. Naravno najbolje prolaze oni koji imaju najbolje od ova dva tipa a to su ovi momci koji uce odavde. Posle ce bacati kamenje na sve njih kada upozna tebe. Ti ne znas kako se ponasa devojke kojoj sve tacke pogadjas (i za koje zna i za koje ne zna). Moj je cilj da povecam procenat tih izbalansiranih momaka. Premalo ih ima. Ali mora da se uci jer muskozenski odnosi NISU bajka vec vestina.


Анониман је рекао...

A sta je tolko posebno u filmu Charade?


Spartanac је рекао...

Tu se Keri ponasa upravo onako kako zelim od vas da se ponasata. Duhovit je, izazov je, drzi ruke k sebi, pusta da ona dodje ka njemu. Ovo bi trebalo da znas ukoliko zelis biti uspesan sa zenama. Kljuc u ruke.


Анониман је рекао...

Koliko vremena je po tvom mišljenju potrebno da neko od početnika postane Spartanac? Da li je to individualno ili se može reći da treba 3 ili 4 godine?


Spartanac је рекао...

Zavisi od njega. Mnogo je bitnije da pocetnik prestane da pravi greske zbog kojeg je zbunjen i ostavljan. Eventualno, postace jak. Uzivace u tome sto je jos jedna bitna stvar.


Анониман

Spartanac, danas zivimo u vremenu kada dominira povrsnost, kacenje slika na fejsbuk, Instagram, samopromocija, sve manje komunikacije oci u oci. U DJ, poglavlje Tehnologija i ljubav si napisao da si optimistican u vezi buducnosti. Kako se tehnologija razvija, znanje ce da dobija sve vise na vrednosti, a fizicki izgled sve manje. U poslovnom svetu ce znanje da se ceni, a da li ce tako biti i u MZ odnosima i u socijalnim odnosima? Koliko god da su nove tehnologije korisne, toliko su nas otudjile. Izadjem u provod, svaka druga osoba u kafani drzi telefon u rukama. Kad tako vidim ljude da pucaju selfije, broje lajkove, pozelim da odem u svoju sobu i nastavim sa citanjem Orkanskih visova, iako i sam studiram informacione tehnologije. Voleo bih da imam tvoj optimizam u vezi danasnjeg drustva, ali ova "bolest" napreduje kao express voz. Za sebe ne brinem, dovoljna mi je samo jedna osoba, ali generelno ovaj problem me pogadja duboko i osecam se jaaako usamljeno. Da li je to cena koju placam za svoj licni napredak?
Imam i jedno zapazanje u vezi devojaka. Usvojio sam oko 80-90% tvojih principa i ono sto mi je pre godinu dana(pre Kljuca) delovalo kao nedostizno, postalo je tvrdjava se belom zastavicom. Mnogo vise uspeha imam sa 9 i 10kama nego sa devojkama prosecnog izgleda. Cenim da je to zbog toga sto vrh ribe imaju manje iskrenijih odnosa od prosecnih, one prosto ZUDE za ljubavlju, za paznjom i to im je "slaba tacka", tj. mnogo brze se upecaju na izazov, ali manje pokazuju reakcije, jer "necu ja da trcim za njim, ko je on, a ko sam ja !?".Posle nekog vremena puknu. A ove prosecne, imaju i po nekoliko drugarica, drugara i njihovo srce je rasprodatije pa ih je teze osvojiti. To mi je neko zapazanje za manje od godinu dana otkako sam se bacio na posao. Sta ti Spartanac mislis o svemu ovome?


Spartanac

Dobro zapazenje imas. Tehnologija moze biti dobra stvar ili losa, a to zavisi iskljucivo od tebe. Pusti ljude oko tebe nek se ponasaju kako zele. Nemoj da se osecas usamljeno, vec pokusaj da zavolis sebe, pa ljude oko tebe (jer ces ih dublje razumeti) i oni ce zauzvrat voleti tebe. Razumi ih prvo. Internet pruza zabavu, a selfi je njihova metoda dobijanja osecaja bitnosti. Moja metoda je transformacija svesti o muskozenskim odnosima za sve koji zele da se unaprede. Razumi ljude, ali biraj kome ces se posvetiti. Biraj kome ces da ti svoje vreme. Bolje dati vreme nekoj dobroj knjizi nego nekoj toksicnoj devetki ili desetki iako je prelepa.
Sto se njene lepote tice, ja licno volim lepe devojke i do sada sam imao mnogo vise uspeha sa onima koje su lepse nego one manje lepe. Shvatao sam to kao nagradu za moj rad. Manje lepe devojke imaju tu neku iskrivljenu sliku vrednosti jer im lakse prilaze momci i pumpaju tu vrednost. Onda olako shvataju kada naidju na kvalitet i nekako ga ne cene kao sto bi trebalo. Sa druge strane, lepoj devojci mnogo manje prilaze, a kada joj pridju tu je nervoza, neodlucnost, dosada, pokusaj osvajanja novcem itd. Kada lepa devojka naidje na kvalitet i samopouzdanje, to mnogo vise ceni. Zato imas vise uspeha sa njima. Mene uopste ne cudi (vise) kada me desetka drzi pod laktom i ne treba ni tebe. Win-Win.


Анониман

Na jednom mestu u Ključu kažeš da žene imaju "šesto čulo" kada je u pitanju njihova sposobnost da nas uhvate u prevari. Da li je ipak verovatnije da su jednostavno bolje u čitanju govora tela? To je moje prvo pitanje. Drugo pitanje je da li misliš da žene više flertuju kada su u fazi ovulacije (iako su nezainteresovane)? Negde sam video da je vršeno istraživanje na tu temu, pa zato pitam. Uopšteno mislim da bi trebao da objaviš jedan post na temu govora tela.


Spartanac

Imaju i sesto culo i bolje su u citanju govora tela (kada bi generalizovali). Drugo pitanje je nesto sto ne treba da te usmerava na bilo koji nacin. Moguce je, ali je to minorna stvar. Uci govor tela unazad. Kada te devojka prihvati ili odbije, vrati film i uci govor tela. To ce ti dati intuiciju.


Anoniman

Interesuje me nesto sto se na prvi pogled ne tice striktno musko zenskih odnosa, mada moglo bi da bude vrlo vazno i jedan je od preduslova za uspeh u musko zenskim odnosima.
Ti nam savetujes nam da se konstantno usavrsavamo i radimo na sebi u svim sferama zivota. Iz tvog primera vidim da mnogo citas, imas puno radno vreme, ako sam dobro razumeo, ides na salsu, u teretanu,izlazis napolje kad god imas prilike, uz to se sastancis i jos pretpostavljam puno toga. Ja sam veoma svestran i zeleo bih sve da stignem i da dosta radim na sebi,ali tesko mi je sve to da uklopim. E sad zanima me kako sve to uspevas da postignes, jer vreme je ipak ogranicen resurs. Imas li neki savet vezano za organizaciju vremena i kako podeliti obaveze i utrositi slobodno vreme na najbolji nacin?


Spartanac

Vreme nije jednostavna tema i mnogo zavisi od toga cime se bavis. Iskreno, nisam mogao da se bavim karijerom pri vojsci i gradjevini i ovim u isto vreme i odabrao sam ovo jer tu mi je strast (nadam se da ce spartanaculjubavi i kleopatrauljubavi da mi drze tezinu haha). Oba ne moze jer prosto nemam vremena, a pogotovu energije. Tako da lekcija odatle je da se ne razapinjes mnogo po razlicitim smerovima. Posveti mnogo vise vremena radu na SEBI nego radu na poslu. Kada sam radio regularne poslove, svaki minut kada nije bilo posla sam citao knjige. Efektivno sam za druge radio dva sata a na sebi pet sati dnevno. Zapamti, niko ne planira velike stvari za tebe osim tebe samog. Niko. Zato posveti vreme sebi i svojim ciljevima, a ne drugom i tudjim ciljevima. To je najbolji savet koji mogu da ti dam u vezi vremena. Ali oni saveti - radi sat vremena ovo, dva ono - to ne ocekuj od mene.


Анониман је рекао...

Spartanac, da li odnosi na poslu mogu da se primene sa znanjem o zenama koje nam ti prenosis? Na primer odnosi sa seficom, zatim nadredjenom ili koleginicom. Da li se tu stav i principi u sustini razlikuju?


Spartanac је рекао...

Naravno da mogu da se primene. Narocito humor. Obrati paznju da ne izazivas nesigurnost kolega i sefova, vec podjednako i njih zasmejavaj. Glavne muske osobine probijaju sva polja, tako da ce se osetiti to i na poljima osim ljubavnog. Kada pocinje da prelazi, to je jasan znak tvoje promene na bolje.
Imaj u vidu da to nije bas zavodjenje, vec samo opste sarmiranje, obzir i interesovanje ka drugim ljudima.


Anoniman

Pozdrav, imam jedno pitanje, nije vezano za ljubav, ali verujem da ti mozes mi pomoci.
Poceo sam da radim u jednoj firmi u magacinu, i radim vec 2 nedelje, to je bio neki kao probni rad, a sutra trebam potpisati ugovor. Da li potpisati? Sef(gazda) je vrlo retardiran, non stop zvoca, stoji nad glavom, bukvalno te pravi na glupaka i debila bez potrebe,a ja gutam knedle svakog casa. Trazi dlaku u jajetu da bi ti srao, i smatra nas "nizom klasom" i kao da smo mu robovi. Tera nas i da idemo kod njega kuci da mu kosimo travu i tako te gluposti, koje nemaju veze sa magacionerom. Btw mali je grad, i veoma tesko se nalazi posao, taj posao sam nasao kroz 1 godinu traganja za bilo koji posao. Vec sam napravio planove sta bih mogao uraditi od plata, da ulazem u sebe itd., ali je takva situacija. Znam da po kljucu ovo ne bi smelo nikako da se trpi, ovoliko nepostovanja, ali sam u teskoj situaciji... Molim te Spartanac za odgovor. Btw voli i pred musterijama da ponizava, i vice. Stalno me pravi na "tunju" jer ne sme mu se nista odgovoriti, odma krece da vice(on je uvek u pravu, ako ti se ne svidja "mrs napolje". Ovo mi se sve kosi sa glavnim muskim osobinama, i strah me da mi ne usadi "tunjav stav", da mi istupi ovo sto sam sticao iz kljuca.


Spartanac

Skupljaj/zajmi/trazi pare, pakuj kofere i bezi iz takve sredine. Bezi u veci grad ili inostranstvo. Saznaj u cemu si dobar ili sta te interesuje i onda zaroni u to. Do tada, radi bilo sta ali ne tako toksicno kao ovaj posao. Trazi neki dosadan posao tipa trafika ili nesto repetativno gde ces moci da oslobodis mozak da ucis iz knjiga ili audio knjiga. Kada dodje pravi trenutak, napravices tranziciju. Nije lako ali je jedini nacin ako hoces dostojanstven i lep zivot.


Анониман

Spartanac, jel' veruješ u prijateljstvo između muškarca i žene?


Spartanac

Verujem. To je simulacija odnosa brat - sestra. Ako je od pocetka tako, to moze trajati ceo zivot. Jedino sto moze da uzurpira taj odnos je muska glad za seksom. Ako nije od pocetka tako onda ce kad tad zaljubljena strana popustiti i pokusati da promeni odnos.


Анониман

Spartanac, sta se podrazumeva tacno pod tim kad joj momci priznaju osecanja?
Znam u sustini na cega se misli, al samo hocu nesto da rasclanim pa da vidim sta ti kazes.. To je ono, kad momci kazu npr, vidi moram nesto da ti kazem pa onda bla bla.. Ja osecam ensto prema tebi, i sve ide ono sto ide uz to..npr uzdignu je do nebesa a da nije to ni zasluzila,previse komplimenata itd.. u prevodu predaju joj svu moc sto ne valja..Kad te vidim ja drhtim, ja sam zaljubljen u tebe i tako to..da li se na takve stvari misli kad kazes priznavanje osecanja?
Drugo, da li ti je ok, posle nekog perioda muvanja,kontakta sa nekom devojkom ,npr nije bilo nista konkretno ali da joj kazes vidim ja da si ti ok devojka, npr kazes joj kako si je procitao ,da je opises kao osobu npr kako je ti vidis, ali ne u fazonu ,npr ako joj ukazes na neke slicnosti izmedju vas dvoje, opises je kao licnost,ali realno ne na osnovu zaljubljenosti, npr izneses tvoje zapazanje nekih njenih osobine, pa bilo to pozitivnih i negativnih, ali ne u stilu zvocanja nego opises je npr, kao kroz igru ? Sta kazes na to? Npr kazes joj vidim ja da si ti dobra devojka itd..Stavis se u poziciju da ti nju ocenjujes a ne ona tebe,mada ne ne mozes sam da se stavis, ali svojim planom sebe dovedes u takvu poziciju..Jel to nije isto sto i "priznavanje emocija" ? Sta kazes za otvaranja,iskrenost, ja mislim da to otvaranje treba da ide polako polako, malo po malo, al ima neki trenutak kad ako se ne otvoris malo vise, dalje ne moze da se ide..jer ona moze da misli da ti nesto skrivas npr ili ako se ti ne otvoris nece ni ona..ali ona sto ti vise veruje bice otvorenija


Spartanac

Pisao sam o ovome dosta u Dijamantskom jezgru. Sto se priznavanja emocija tice, veliki sam protivnik toga. Cisto pranje mozga iz filmova.
Ovo drugo sto pominjes ima primenu u zavodjenju ali nije priznavanje emocija.
Po meni i tvoja i njena otvorenost treba da ima dobru svrhu. Ako ima djubre u glavi i smatras mene kantom to nece na dobro da izadje. Ali ako imas nesto pozitivno i unikatno da podelis sa mnom, otvori se. Ali polako...


Анониман

Spartanac, apsolutno me ne zanima citanje knjiga, nekih umetnickih dela ili nesto slicno tome procitao sam samo'' Belu grivu '' u osnovnoj zato sto sam morao, ne zato sto sam lenj da citam ili nesto slicno tome, jednostavno ne volim, ali ove tvoje knjige cu sigurno procitati.


Spartanac

I ja sam mislio da ne volim citanje sve dok nisam stavio prave knjige u sake.


Анониман

Imam ja jedan komentar (pitanje) koje se tiče plesa - rekao si da budemo najveseliji u okruženju. Ali moje iskustvo iz plesne škole je da onaj koji je najveseliji bude shvaćen potpuno neozbiljno i onda nema nikakvog uspeha. Pleše on sve u šesnaest, ali džabe kad je neprivlačan. I takođe, dodatno na to - kada ima 10 muškaraca i svi znaju da plešu na sličnom nivou, opet će da "omasti brk" onaj koji je najprivlačniji. Tačka. Tu možeš sad do sutra ujutru da me ubeđuješ u suprotno, ali to je ono što sam video sopstvenim očima u par plesnih škola.


Spartanac

Najveseliji ne znaci da glumis dobro raspolozenje, vec da si izbalansiran duhovit i da si pozeljan u drustvu. Taj na koga mislis glumi srecu i to meni pokazuje suprotno - Nesrecu. Nisam ja ni savetovao ples da "omastite brk" vec da steknete komfor u zenskom drustvu koji ce da se projektuje i na one odnose van plesa. Drugo, niko te ne poznaje. Odakle neko zna ko si ti na prvi pogled. Moze samo da vide kako izgledas i zato onaj ko izgleda bolje ima vise akcije ali samo inicijalno. Cak i to ces prekrsiti ako ne zna da komunicira sa devojkama a ti znas. Gledaj sebe vise.


Анониман

Za Spartanca i ucenike sta mislite o odnosima kao npr. vidjanje sa devojkom koja zeli neobavezne odnose, vidjamo se i imamo sve, ali sve se svodi na medjusobno uzivanje i zadovoljstvo vise nesto od toga je nebitno?? Moje misljenje je da takav odnos povrsan i nisam pristalica takvih odnosa...


Spartanac

Nisam ni ja, ali povremeno mogu biti korisni ako je na obostranu korist i zadovoljstvo. Kljuc je u balansu. U redu je imati seksualna zadovoljstva i avanture sa vremena na vreme, ali nije u redu imati povrsne odnose ceo zivot. Pronadji neki svoj balans.


Анониман

Samokontrola je nesto sto se najteze stice. Covek treba da bude duboko svestan trenutne situacije i da u datim okolnostima ispravno deluje. Treba doneti tacne odluke u hodu. Mnogo teskih situacija za jednog "ratnika", a iznenadni obrti koji se desavaju zahtevaju od momka da bude maksimalno fokusiran na situaciju. Na zalost male greske mogu skupo da kostaju i jedna "sitnica" mene je kostala jedne devojke koju sam zarko zeleo. Nije mi dala drugu sansu.


Spartanac

Praktican savet u vezi samokontrole je da pazite sta pricate i sta radite kada ste gladni. Da, dobro ste procitali - kada ste gladni. Prvi deo koji mozak gasi kada mu fali secera je kognitivni, odnosno onaj zaduzen za samokontrolu. Drugi tajming kada je potrebno paziti sta pricate i sta radite kada ste emocionalno napeti. Uvek je najpametnije tada ne raditi nista, odnosno odloziti sve ono sto planirate da kazete ili uradite u trenutku. Ovo ponekad ja primenjujem kada vidim neko vase pitanje koje me iziritira. Sacekam da ne odgovorim iz ljutnje. Ljut sam kada gresite jer mi je stvarno stalo.


Анониман

Spartanac, mozes li 4-5 recenica o fleksibilnoj devojci?


Spartanac

Razume ljudsku prirodu i da ljudi imaju mane i vrline. Gleda veliku sliku kada je karakter u pitanju. Spremna je ponekad da se zrtvuje. Otvorena je za nove ideje, radoznala je, ne ulazi u rasprave, ne menja ljude... Knjiga Kljuc


Анониман

Spartanac, pre neki dan si rekao na fejsbuku da je uticaj roditelja krucijalan. E sad ako majka/otac nije davao potrebno detetu kako nadoknaditi to?


Spartanac

Moras onda sam sebi biti roditelj. Ja licno mislim da svi moramo sami sebi biti roditelji u nekim situacijama. Niko nije odgovoran za tvoj zivot osim tebe. Cak ni tvoji roditelji. Bil Gejts je rekao "Ako se rodis siromasan, nisi ti kriv. Ako umres siromasan, ti si kriv. Ovo ne mora samo da se odnosi na novac vec na sve aspekte.


Анониман

Cesto cujem od mladih da nisu spremni za ulazak u vezu. Kako to tumacis?


Spartanac

Nije greska kada neko ne zeli vezu. Greska je kada neko zeli vezu a ne zna kako da se ponasa u njoj.


Анониман

Sta kazes za "Rubikovu kocku", video sam da si to nesto spomenuo na facebook statusu..da uvek treba nas odgonetne al kad odgonetne onda mora da stavi na sto..sta tacno mislis...?ja sam po prirodi inace misteriozan, i ona treba da dokuci..ali sta kad nas procita..ne mozemo stalno biti misteriozni, kako se sve vise i vise upoznajemo, otvaramo,misterija nestaje...sta kazes o tome?


Spartanac

To znaci da si stao sa razvojem, da si dosadan i previse predvidiv. Cak i da devojka zna sve o meni danas, bicu joj doza misterije za godinu dana.

29 коментара :

  1. Анониман1.7.17. 20:51

    Spartanac .Upoznala me je drugarica sa koleginicom njenom sa posla..Nesto joj je pricala o meni..sta tacno ne znam..taj dan kad sam je upoznao sedeo sam preko puta nje to je bilo na rodjendanu i posto je bilo dosta ljudi nisam nista konkretno radi gledao je jesam i smesio sam joj se ponesto bi o njoj cuo ,pitao...ali tema se vise kretala oko drugih svari zezanja smejanja itd..posto smo se svi salili..e kad smo krenuli kuci isli smo zajedno..busom.. ona je vise pricala o sebi o decku kako se ohladila kako samo on misli na njega na nju ne obraca paznju ne izvodi je nigde itd o roditeljima o poslu cak ,,,sam sa njom otiso do stanice tj njenog busa da je ispratim i ako je to dalje od mene...dok smo cekali bus ja sam joj trazio broj uz osmeh bez i jedne reci dok nisam dobio broj..poljubila me u obraz i otisla..Sta sad ja da radim?al da tu nesto pokusam..nisam bas siguran da je ona zainteresovana i da sam ostavio dobar utisak..cu da je nazovem al ne znam sta da kazem kako da se postavim? ako moze neka pomoc hvala u napred

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne bi ti dala broj da taj momak nije u slivniku i vrti se. Ja bih je zvao za kafa sastanak pa makar samo zbog vezbe. Vidi sta ce da se desi. Znam da imas knjige i zelim malo da citas govor tela. Nije greska pa makar bila nezainteresovana. Malo popustam kod rigoroznog pravila oko zvanja na kafa sastanak jer zelim vam sto vise iskustva. Isplatice se sa sledecom.

      Избриши
  2. Cao Spartanc,imam jedan problem mozda ce to svi negativno prokomentarisati u smislu da sam debil ali ja imam 33 godina i sa devojkama mi ne ide nikako,mislim da je razlgo to sto sam malo fem tacnije oduvek sam takav bio.Nisam gej i privlace me devojke ali gledaju me sve kao druga.Nisam ruza sta vise dosta mi kazu da sam simpatican i da lepo izgledam,idem u teretanu aktivno dve godine,bavim se plivanjem,trcanjem,nisam zaposlen tako da i nemam para niti kola niti motor.Moji drugi uvek vuku najbolje ribe prosto nekad i ne muvaju nego same se lepe na njih,Moji nabolji drug nabija mi komplekse samom pojavom posto je lepsi i bolji od mene,radi preko,ima motor,misice kao i ja,brdo tetovaza i on je alfa muzjak sve moej drugarice kome sam ga pokazao one poludele za njim.Da me ne shvatis pogresno ja ne zelim biti kopija necija niti njegova ali ne znam u cemu je problem samnom,bojim se prosto da cu ostariti sam.Par puta su mi rekli ali ti ne zracis ti si prazan prosto nisi olicenje muskosti i veo si mek.Uglavnom i devojke na drustvenim mrezama su takve da isto nece da izadju na pice il ida odgovore na porukama,uzivo pokusavam da se nabacim ali opet ide teze odmah me smatraju drugom.Sta da radim..i molim te reci mi kako da porucim obe tvoje knjige ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zdravo Boki. Sto se finansijskog aspekta tice, moras to da resavas. Marko ispod je licni primer i hrabro je krenuo u novo okruzenje daleko od komfor zone. Ne moras isto to da radis, ali definitivno moras da stvrdnes i da napadnes svoje probleme. Sto se devojaka tice, krajnje je vreme da prvo promenis percepciju i pogresne radnje, sto ce ti eventualno promeniti karakter na bolje. Tome sluze moje knjige. Da vas priblize pravim i prirodnim osobinama muskarca. Zene ne stavljaju prave muskarce koji im se bar malo dopadaju u frend zonu. Samo one koje stavljaju nju ispred sebe. Stavi sebe ispred njih i postovace te.
      Knjige poruci mejlom na spartanaculjubavi@gmail.com

      Избриши
  3. Marko Vienna2.8.17. 17:05

    Evo odgovoriću ti ja - obavezno poruči knjige i nauči ih napamet.
    To kao prvo. Kao drugo, ja mislim da je tvoj glavni problem to što si nezaposlen i to je posledica grozne situacije u Srbiji. Međutim, ima jedan detalj u ovoj tvojoj priči koji mi je zapao za oko - a to je da tvoj "najbolji" drug radi preko. Zašto ga nisi pitao da li može i tebe nekako da zaposli preko? Da vidiš kako ćeš onda da očvrsneš... I da prekineš veze sa roditeljima, nema više mama tata dajte mi džeparac, malo da osetiš život bre!

    ОдговориИзбриши
  4. Cao, Marko Vienna ja sam radio kao diplomirna ekonomista 4 godina ali ugovor mi nisu produzili,kasnije sam raido jso sitnih poslova.Imam rodjenu sestru u Becu iiso sam par puta turisticki u Becu ali konacno sam sreido papire i krajem meseca odlazim pa nacicu valdja neki posao.Tako da mislim da to jeste mozda problem ali i niej posto ga resavam,sa druge strane neko i nema nista pa opet ima cure puno,znam lika ima biciklu i tako ide na posao i plata mu je 24.000 ali devojke mota oko malog prsta.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Marko Vienna2.8.17. 23:30

      Da, ali i dalje ima posao i to mu dosta utiče na samopouzdanje. Lepo je što ih vrti oko prsta, ali ostaje pitanje - kakve su to devojke? Ovde kod Spartanca ćeš naučiti da moraš da imaš određene kriterijume i da nije svejedno kakvu devojku ćeš odabrati.
      Što se Beča tiče mogu da ti kažem da ćeš morati da naučiš nemački, bar negde na nivou B1 ili B2, teško je do posla ako znaš samo engleski (mada nije nemoguće). Ali grad je stvarno prelep i ima dosta naših devojaka, tako da je to odlična motivacija ;)

      Избриши
  5. Marko Vienna bio sam u Becu puta i imam eu papire i polozio sam A nivo ovde kdo nas sad ucim kuci a ucim cisto da znam,a znam da ako hocu bolji posao moram da naucim B.Tamo su devojke opustenije nisu da kazem kao ovde neke iz provincije koje gledjau da se spasu i odu preko... ali jednu stvar ti je promakla rekao sam nisam gej ali sam malo ono femkast iako imam drugove i drugarice ,idem u teretanu i sve jednsotavno sam takav,mada to deluje na mene da se osecamo bas slabo.Jedna mi kaze ti si simpaticna i zabavan ali nekako ne zracis mi time da mi budes vise nesto nego drug.Ti ako zelis neku moras odmah da se psotavis osvajacki nikako da to vodi u frend zoni reci joj da te zanima,i rekla mi je da nemam harizmu,stav,sapouzdanje,da nisam smeker i td i da se vidi to na meni.Pa mene zanima bas to kako da to sve ispravim.Inace imao sam jednu kratku vezu od meseca i ona raksinula samnom kad sam otiso u Bec.Knjige sam porucio pa cu ih istraziti dobro.

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala ti na savetima Marko Vienna,pa hvala ti na savetima iskreniji si nego moji drugovi,mozda se desi nekad da popijemo bar pivo u Becu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Marko Vienna5.8.17. 15:29

      Da, ali prvo ćeš morati da položiš nemački za B2 (dokument za dokaz), da počneš da igraš salsu (video snimak za dokaz), i da Spartancu detaljno opišeš šta se to dogodilo u tvojoj prvoj vezi, i na osnovu onoga što si naučio u knjigama da objasniš šta si radio pogrešno. Tek onda će Spartanac da odluči da li će da ti da moj mejl ;)

      Избриши
  7. Marko Vienna knjige sam dobio i upravo ih citam,nisam stigo do mog dela koji me zanima ali mislim da kapiram sustinu ali moram da iscitam do kraja. Sto se tice jezika jos nisam se preselio a to ce biti krajem meseca pa cu polako sve da vidim ja ne zurim nigde. Svaka promena je teska ali je dobro priznati. Javljam napredak.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Marko Vienna10.12.17. 18:04

      Boki kakav ti je napredak? Hteo sam da ti kažem da sam razmišljao što se tiče tvog problema feminiziranosti - i došao sam do sledećih zaključaka (Spartanac neka prokomentariše ako hoće). Dakle, kao prvo, probaj manje da gestikulišeš, tj. manje da pričaš rukama. Kao drugo, vežbaj da ti glas bude dublji. Znam da ne može odjednom, ali vežbaj. Kao treće, probaj da budeš malo ćutljiv - ne uvek jer bi delovalo neuobičajeno, ali trudi se u razgovoru sa devojkama da one pričaju više nego ti, bez obzira da li ti je drugarica ili devojka za koju si romantično zainteresovan - dakle da proporcija bude jedno 40% ti, 60% ona sa drugaricama (Spartanac rekao si da je 25-75% na prvom sastanku sa onom za koju smo romantično zainteresovani). I što bi rekao Spartanac - ukrasi telo mišićima umesto tetovažama.

      Избриши
  8. Анониман10.10.17. 18:28

    Veliki pozdrav za Spartanca,imam jedno pitanje...Negde si vec pomenuo da devojke ne stavljaju momke u "frend" zonu ako im se bar malo dopadaju u fizickom i emotivnom smislu... Upravo to mi se dogodilo nedavno, znam da nije ravnodusna prema meni, ali je vise nego ocigledno i meni,a i okolini da je to odavno "propala" stvar! Tvoj komentar je?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moj komentar je da njena zaljubljenost sece sve. To je ona frend zona kada se obe strane plase da povuku obarac. Povuci obarac i pozovi je da izadjete. Kazi: "Voleo bih da te izvedem na (sta hoces) i upoznam te malo bolje ovako jedan na jedan" i pogledaj je onako znacajno. Nece reci NE ako je stvarno zainteresovana.

      Избриши
  9. Spartancev ucenik14.11.17. 00:12

    Spartanac da li sam dobro shvatio i gde gresim? Samokontrola i samopouzdanje cine izazov.

    ОдговориИзбриши
  10. pozdrav Spartanac,
    imam jednu nedoumicu oko koje bi mi ti mozda mogao pomoci.
    naime ima par dana kako se vec neko vreme dopisujem sa devojkom ( koju jos nisam upoznao). Nasla me je na instagramu, po obicaju lajkovala slike i javila se prva. Deluje ok, opusteno smo se dopisivali par dana i dogovorio sam sastanak sa njom. E sad ono sto me muci trenutno, je to sto me kontastno ispituje o tome kakav sam, sta volim, kakve su mi bivse veze bile. Pa generalna pitanja poput"koliko bi voleo dece da imas, sta je za tebe prava devojka i slicno". ono sto meni smeta je sto mi puko odgovaranje na pitanja ne deluje kao pravo dopisivanje, pitam i ja nju ponekad nesto. ali odgovori ne budu ni upola dugi kao moji, kao da nema zelju da nastavlja dopisivanje u tom smeru. sinoc mi je cak napisala "ajde pitaj nesto pametno". dosli smo i na temu seksa ko sta voli i kako. Nikada se nisam pre susreo sa takvim tipom osobe, preko nekih prijatelja sam malo ispitao ko je kakva je i sta je, cisto da budem siguran da me neko ne zeza, i izgleda da je sve uredu.

    moje pitanje bi bilo sta da ocekujem od takve devojke. i kako da je navedem da vise prisa o sebi a manje mene da ispituje.

    unapred hvala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne dopisuj se nego kazi da ces joj na sva pitanja odgovoriti kad se vidite. Onda kad se vidite ces joj odgovarati sa humorom na takva pitanja. Takodje i vezba za momke koji me dugo prate sta bi odgovorili na ovakva pitanja sa humorom. Naruci moje knjige da ovakve greske sprecimo u korenu.

      Избриши
  11. Zdravo,
    Interesuje me tvoje misljenje. Sa devojkom sam bio 5 meseci. Kako to biva u pocetku sve je lepo i sjajno. Ubrzo bivamo razdvojeni zbog obaveza ne zivimo u istom mestu. Gledamo se sve manje, ja pokusavam da se zaposlim/preselim u gradu gde ona studira. Tada nisam radio. Komunikacija nam je spala na svakodnevnu rutinu preko telefona.I onda nailazi 2 nedelje pre raskida promena raspolozenja kada bismo se culi, inace standardno je bila u girly fazonu kada bi se culi puna odusevljenja. Onda kao neka pasivna agresija, ili kao da je neko bolestan pa je mrzovoljan.(drugim recima htjela je da mi kaze da nesto nije u redu) I u tih zadnjih dana ukapiram ja da mi ona zadnjih 10 dana nije prva poslala poruku za laku noc ili slicno.
    I Na kraju dolazi do raskida svakako, na tih jedan poslednjih poziv ukapiram ono kao da smetam ili sl. tu i insistiram da vidimo u cemu je problem, gde dobijam odgovor kao "dobro si ukapirao da imamo prblem". Nako toga se brzo i vidimo preksutra tacnije i otprilike ovakav je odg:"jednostavno kao oladili smo se ona ustaje rano u 7-8 a ja u 1 ili 2 popodne. I taj dio dana nisam tu, nakon toga kako vidjamo se nikako, i kao ja nisam pricao da cu da dolazim. Kao Izgubila je osecaj da ima momka i da treba da mu se javi kad izadje u grad ili sl. bla bla bla." Ne vidim pravi razlog, ne moze se neko tako brzo ohladit za mesec negledanja. Da kazemo iz faze zaljubljenosti. I na kraju saznam da je nakon mesec dana posle raskida samnom (a mozda i manje posto i ne znam tacno) vratila u vezu sa deckom sa kojim je bila pre mene.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jasno da se odljubila, ali da se pojavi bivsi u roku od mesec dana... Ne bi se reklo. Da je bas slucajno.

      Избриши
    2. Анониман22.12.17. 17:10

      Спартанчев ученик:
      Требао си гледати знакове незаинтересованости у почетку и који је мотив иза тих знакова "заинтересованости". Није се ни заљубила у тебе до максимума, јер је ниси ни третирао како треба онако мушки са ставом са самопоуздањем,изазовм,хумором, романтиком(и ако јест романтика била вјерујем да је била патетична и са доста пренемагања.) Вјероватно није завршила са бившим а тебе је нашла као утјеху у том стању. Да се заљубила не би видјела прст пред оком камо ли бившег. Не брини пуно сви гријешимо, али ријетко ко признаје да гријеши и да мора да ради на себи. Читај блог сваки дан и наручи књиге.. Толико :)

      Избриши
  12. Анониман5.12.17. 23:27

    Kako komunicirati sa devojkom, ja ne znam o cemu bismo pricali, nemam tema?

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман6.12.17. 12:02

    Svaka cast Spartanac... sta mislis o ovome? Upoznam se sa curom.. pocne dopisivanje.. sve bude top u komunikaciju... zeza me sto ne mogu da joj nadjem broj koji nece da mi da... kad sam nasao odusevila se... dosao je i dan susreta... amuvamo se... predivan dan... sj opet se vidimo podjemo na kafu i ona mi kaze da ima decka... ali nista ozbiljno jer se ne vidja sa njim 3 mjeseca i samo se svadjaju kad se cuju... morao sam da otputujem poslom ali smo ostali u komunikaciji... kad smo se vidjeli opet bili je sve ok... medjuti. Posle je pocela da navodi razloge da ne mozemo da se vidimo... vazda bi imala neato da radi... i ja sam smanjio komunikacijh... cujem se po nekad ali na one cari... i napisem joj k9ji ces razlog da nadjes da se ne vidimo kaze nijedan.. pa hajde na kafu i ostanem bez odgovora... i onda joj napisem posle par sati... opet ista prica... ona kaze ne i srca salje... rekoh imas nekog prece sta sam ti i ko sam ti ja da mi to saljes... kaze pa ipak si mi nesto... i ja joj odgovorim nenam neki utisak da ti bilo sta znacim.. sta savjetujes?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Devojka je nevolja i plus nezainteresovana za tebe. Ti takodje radis pogresne stvari.

      Избриши
  14. Анониман8.12.17. 13:14

    Koje na primjer? Sta da promjenim?

    ОдговориИзбриши
  15. Zdravo,
    Interesuje me tvoje misljenje. Sa devojkom sam bio 5 meseci. Kako to biva u pocetku sve je lepo i sjajno. Ubrzo bivamo razdvojeni zbog obaveza ne zivimo u istom mestu. Gledamo se sve manje, ja pokusavam da se zaposlim/preselim u gradu gde ona studira. Tada nisam radio. Komunikacija nam je spala na svakodnevnu rutinu preko telefona.I onda nailazi 2 nedelje pre raskida promena raspolozenja kada bismo se culi, inace standardno je bila u girly fazonu kada bi se culi puna odusevljenja. Onda kao neka pasivna agresija, ili kao da je neko bolestan pa je mrzovoljan.(drugim recima htjela je da mi kaze da nesto nije u redu) I u tih zadnjih dana ukapiram ja da mi ona zadnjih 10 dana nije prva poslala poruku za laku noc ili slicno.
    I Na kraju dolazi do raskida svakako, na tih jedan poslednjih poziv ukapiram ono kao da smetam ili sl. tu i insistiram da vidimo u cemu je problem, gde dobijam odgovor kao "dobro si ukapirao da imamo prblem". Nako toga se brzo i vidimo preksutra tacnije i otprilike ovakav je odg:"jednostavno kao oladili smo se ona ustaje rano u 7-8 a ja u 1 ili 2 popodne. I taj dio dana nisam tu, nakon toga kako vidjamo se nikako, i kao ja nisam pricao da cu da dolazim. Kao Izgubila je osecaj da ima momka i da treba da mu se javi kad izadje u grad ili sl. bla bla bla." Ne vidim pravi razlog, ne moze se neko tako brzo ohladit za mesec negledanja. Da kazemo iz faze zaljubljenosti. I na kraju saznam da je nakon mesec dana posle raskida samnom (a mozda i manje posto i ne znam tacno) vratila u vezu sa deckom sa kojim je bila pre mene.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Fundamentalno nerazumevanje dinamike zenskih emocija i odrzavanja veze dugorocno. To je moj komentar. Ako zelis da to promenis, pocni sa mojim knjigama. Ako si zadovoljan situacijom, onda nemam komentar.

      Избриши